Huh? Jak "teprve tedka vsimli"?
To, ze je A380 neefektivni je znamo dlouho, zejmena v porovnani s letadly ktere nastoupili po nem - 787, A350. I v dobe kdy byl novy nebyl o tolik lepsi na CASM nez konkurence typu 773.
Nektere aerolinky stavili pred ~15 lety kdy se to objednavalo na to, ze bude stoupat objem prepravy a ono to pude.
No, nekterym to slo (EK) nekterym jo, ale ne tak moc jak si to predstavovali a nekterym vubec (MH treba).
Akorat teda, ze kdyz uz to bylo s velerybou na stiru pred krizi, kdy letectvi dosahovalo rekordni objemy... Je na tom fakt neco divneho, ze ted, kdyz poptavka po zejmena dalkovem cestovani na nekolik let padne, tak se vyrazuji ty nejvetsi letadla?
(ja se spis divim, kolik aerolinek v nizsich segmentech porad jede na vlne CASM is king a zanedbavaji velikost poptavky...)