American píše:Konečně sem to DVD sehnal a chci se zeptat. Při startu z letiště Tivat, kde byla viditelně poměrně krátká VPD bylo slyšet "řev" motorů charakteristický pro rozjezd, ale letadlo ještě pár sekund stálo a pak se rozjelo rychlejším tempem než je obvyklé. Podle mě byla zatáhnutá "park brake", aby letadlo nabralo určitý výkon a potřebovalo tak menší část dráhy. Chci se zeptat jestli je to bylo opravdu toto a jestli je ta procedura možná. Díky
není zatáhnutá parking brake, to by v kokpitu dost nahlas houkalo, ale je to podržený na sešláplých brzdách, no a na zbytek sis odpověděl sám
American píše:Konečně sem to DVD sehnal a chci se zeptat. Při startu z letiště Tivat, kde byla viditelně poměrně krátká VPD bylo slyšet "řev" motorů charakteristický pro rozjezd, ale letadlo ještě pár sekund stálo a pak se rozjelo rychlejším tempem než je obvyklé. Podle mě byla zatáhnutá "park brake", aby letadlo nabralo určitý výkon a potřebovalo tak menší část dráhy. Chci se zeptat jestli je to bylo opravdu toto a jestli je ta procedura možná. Díky
není zatáhnutá parking brake, to by v kokpitu dost nahlas houkalo, ale je to podržený na sešláplých brzdách, no a na zbytek sis odpověděl sám
ok díky moc, zas o něco chytřejší. a jaké musí být parametry dráhy nebo jsou situace, kdy tato metoda musí být použita nebo je to jen na rohodnutí kapitána? protože i bylo patrný, že i bez tohoto by se letadlo zvedlo, ale až k opravdovému konci dráhy.
American píše:Konečně sem to DVD sehnal a chci se zeptat. Při startu z letiště Tivat, kde byla viditelně poměrně krátká VPD bylo slyšet "řev" motorů charakteristický pro rozjezd, ale letadlo ještě pár sekund stálo a pak se rozjelo rychlejším tempem než je obvyklé. Podle mě byla zatáhnutá "park brake", aby letadlo nabralo určitý výkon a potřebovalo tak menší část dráhy. Chci se zeptat jestli je to bylo opravdu toto a jestli je ta procedura možná. Díky
není zatáhnutá parking brake, to by v kokpitu dost nahlas houkalo, ale je to podržený na sešláplých brzdách, no a na zbytek sis odpověděl sám
ok díky moc, zas o něco chytřejší. a jaké musí být parametry dráhy nebo jsou situace, kdy tato metoda musí být použita nebo je to jen na rohodnutí kapitána? protože i bylo patrný, že i bez tohoto by se letadlo zvedlo, ale až k opravdovému konci dráhy.
těch ovlivňujících faktorů je víc, ale spíš ti to řekne někdo z pilotů
vitezslav píše:American: Není tajná cena?? Měl bych taky zájem....
No nick Lucky psal, že si to od něj taky koupil a mám dojem, že říkal, že už má jen dva. zkus mu napsat, má mail na předchozí stránce, kdyžtak se ozvi. Víš proč Madonna nechtěla přijet do Česka?
FISCHER AIR LOVER píše:ja to mam na pocitaci bez zvuku, to je moje chyba nebo to tak ma bejt?
Já to mám na počítači se zvukem. Ale celkově je fakt, že je to docela potichu, na televizi to je fpoho, ale nemůžu rozklepat tabulky oken, což normálně jde.
Tak už to mám taky Sice jenom na počítači v DivX, ale to nevadí, kvalita je dobrá .
Zajímalo by mě - když jeden z těch pilotů poprvé vysvětluje funkce jednotlivých přístrojů, tak jsou tam dost rozdílné hodnoty pro tlak a teplotu oleje (tuším) u každého z motorů. Stejně tak je vidět, že rozdílné jsou i vibrace. To je normální? Čím je takový stav způsoben? Řečeno slovy pilota z Flight Simulatoru - tohle se mi nikdy nestalo
letajicismoula píše:Tak už to mám taky Sice jenom na počítači v DivX, ale to nevadí, kvalita je dobrá .
Zajímalo by mě - když jeden z těch pilotů poprvé vysvětluje funkce jednotlivých přístrojů, tak jsou tam dost rozdílné hodnoty pro tlak a teplotu oleje (tuším) u každého z motorů. Stejně tak je vidět, že rozdílné jsou i vibrace. To je normální? Čím je takový stav způsoben? Řečeno slovy pilota z Flight Simulatoru - tohle se mi nikdy nestalo
vibrace má každý motor jiné,to je normální
jestli myslíš ty čísla tak vrchní je množství oleje a spodní množství hydrauliky a tam jsou během letu rozdíly