Florian píše:pavel filip píše:
Za sve peníze chci kvalitní službu. !!!
Ty sám ani nevíš co chceš tak proč lítáš low-costem když chceš takovou kvalitu? Jo a nikde není psáno že se za zpoždění musíme cestujícím omlouvat!!!!! meleš akorát pátý přes devátý
Letěl jsem několikrát například s Germanwings a měl sem perfektní službu za svoje peníze! Pro Smartwings škoda utratit 1,-Kč za letenku. Už by ste si mohli dát pohof! Letecký průmysl je hlavně o cestujícím! Cestující je ten kdo vás živí! Tak tady neměj s prominutím kecy typu: ,,My se jim omlouvat nemusíme" apod. Neomlouvejte na každého jednou dojde. Potkat tebe jako člena posádky na letu QS nebo SW a tohle mi říct, tak tě z tý společnosti vyhoděj! Podle mě je na čase, aby QS a SW vyklidili pole pro někoho jinýho.