Nikdy více se Smart Wings
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3026
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
vitezslav píše:pepa007: Sorry, ale napsal jsi úplnou blbost... Jasně, je mi jedno, kdo za něco může, seřvu prvního, co je po ruce... Čecháčkovský komplex.
Kdybys četl pořádně a přemýšlel, tak bys zachytil, že neseřvu "prvního co je po ruce", ale toho, kdo se mnou za tu firmu jedná. Ten má možnost to komunikovat dál. Jestli ty se jen usmíváš a pak hledáš na webu mailovou adresu na přání & stížnosti, tak já ne, já se ozvu hned.
A když už dojde na řev, tak na něj neřvu proto, že bych měl nějakej komplex, ale pouze v případě, že kvalita dodané služby je na naprosto nedostatečné úrovni a jeho reakce je, že mu je to ukradený. Mnozí se naučili za komárů, že za nic neberou zodpovědnost. Je strašně pohodlný hodit to někoho jinýho a nazdar. A to je taky rozdíl mezi náma dvěma - názor na to, co znamená "klientský přístup".
pepa007: Čímž chceš snad říct, že PP TVS může za to, že obchodní oddělení nasmlouvalo víc letů, než má letadel?? A co se týče předávání informací dál - kdyby to vedení TVS chtělo slyšet, tak stačí, když si přečtou tohle forum. Moje zkušenost je, že že PP jednali vždy slušně a profesionálně. Nic víc, nic míň. Rušení letů a zpoždění je zcela jiný problém.
vitezslav píše:tl2: A to právě PP TVS dělá - to, co někdo píše tady je úplně jiná věc.
Kazdopadne tu 8.7. jakysi Florian napsal "Jo a nikde není psáno že se za zpoždění musíme cestujícím omlouvat!!!!! " Dle pouzite osoby zrejme s TVS. On si to nejen mysli, on ma drzost to dokonce napsat na internet. UFF. Nerikam, ze jsou takovi vsichni, ale arogance mezi nekterymi je. Castecne to souvisi s tim, ze letani ma porad auru neceho uzasneho a mnozi lide kolem letani maji neprimerene vysoke ego.
Mimochodem, je rozdil mezi omluvou a vymluvou. Kdyz pred zraky cekajicich pasazeru opravuji motor (a zjevne to neni bezna predletova kontrola), tak omluva a vysvetleni zpozdenei ze byly pretizene dopravni linky zni ponekud neverohodne a nastve vic, nez pravdive mlceni.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3026
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
vitezslav píše:pepa007: Čímž chceš snad říct, že PP TVS může za to, že obchodní oddělení nasmlouvalo víc letů, než má letadel?? A co se týče předávání informací dál - kdyby to vedení TVS chtělo slyšet, tak stačí, když si přečtou tohle forum. Moje zkušenost je, že že PP jednali vždy slušně a profesionálně. Nic víc, nic míň. Rušení letů a zpoždění je zcela jiný problém.
Já jsem někde psal že za to může CC ?? Samozřejmě že za to nemůže, ale ještě jednou: mně je jedno, kdo za to u nich může a je mi jedno jak to bude komunikovat dál nebo jestli si vedení bude číst nějaký fórum. Pro mě je on tou spojkou do firmy, tak je logický že to prostě občas slízne za ostatní. A jestli si to neumějí ve firmě odkomunikovat, tak je to jejich chyba. Když se nic nezmění, tak na ně prostě příště kašlu a jdu jinam.
On má stejnou volbu. Buď to zkusí komunikovat a něco s tím udělat, nebo z firmy odejde, nebo na sebe prostě nechá řvát. Ale nemůže ti říct "dejte mi pokoj, já za nic nemůžu".
Re: Nikdy více se Smart Wings
Nikdy viac so smartwings - travelservice. Mam tu istu skusenost. Odlety menia aby nemuseli platit kompenzacie, cestujucich z pariza vlacia naspat do prahy cez brusel a dovlecu ich na vyprazdnene letisko v skorych rannych hodinach. cesta z bruselu do prahy mi trvala 7 hodin a to iste naspat. smartwings si necti zakaznika. smartwings by mali mat zakazane lietat. smartwings su ucebnicovou ukazkou ako nerobit obchod. uz nikdy viac so smartwings. ps:este stale mi nevratili peniaze za zrusenie letov ktore som im zaplatil v maji (kvetnu)!!!!
Re: Nikdy více se Smart Wings
Jozefovic píše:Nikdy viac so smartwings - travelservice. Mam tu istu skusenost. Odlety menia aby nemuseli platit kompenzacie, cestujucich z pariza vlacia naspat do prahy cez brusel a dovlecu ich na vyprazdnene letisko v skorych rannych hodinach. cesta z bruselu do prahy mi trvala 7 hodin a to iste naspat. smartwings si necti zakaznika. smartwings by mali mat zakazane lietat. smartwings su ucebnicovou ukazkou ako nerobit obchod. uz nikdy viac so smartwings. ps:este stale mi nevratili peniaze za zrusenie letov ktore som im zaplatil v maji (kvetnu)!!!!
Pro vyplacení vrácených peněz je důležité, kdy se měl konat let, který byl zrušen a ne datum, kdy byla letenka původně zaplacena.
Fantomas píše:Dalsi spatna Zprava !!!
Vsech 10 letadel lita uz 4den absolutne nacas. Ani jedno zpozdeni!!!
To je hruuuza co s tim provedem? Uz nikdy vice SmartWings ani TravelService ... ha ha blbouni
16:30 QS0059 Barcelona (Španělsko) SmartWings Sever 2 Přistálo 17:34
lžeš jak rudý právo, ha ha, blboune...
Xatem píše:To Thisway: Na bezpečnostních instrukcích SW je pouze jeden nouzový východ na křídle. Verze se dvěma je ze začátku SW, kde byly do prvopočátku upraveny instrukce TVS a poněkud se na ty dva nouzáky zapomnělo.
Za zpoždění se omlouvá každý z nás, je-li delay větší než půl hodiny. Občas se stane, že ve spěchu na to zapomeneme, jsme jen lidi ne roboti. Téměř vždy se za delay omlouvá nejenom vedoucí kabiny ale po startu také kapitán. Já osobně se neomlouvám odlítáme-li se zpožděním, když vím že přistaneme podle leťáku. Což se taky samozřejmě může povést a několikrát se i povedlo.
To pavel filip: Buď prosím tak laskav a neházej zaměstnance TVS+SW do jednoho pytle. Za to co "zplodí" na obchodním oddělení nikdo z nás létajícího personálu nemůže a věř tomu nebo ne odsereme to nejvíce my. Ubožák si ty pokud si dokážeš zlost vylívat jen tady na fóru a na lidech, kteří za to nemůžou. Přesně takoví jako ty jsou v letadle nejhorší. Sprosté nadávky, urážky PP a posílání PP do p****e a jiných míst. Takhle si tě představuju já. A podle mě je toto chování PRIMITIVA, který odhodil před letadlem vidle a myslí si, že si před ním všichni sednou na zadek!!!!
DĚKUJU, Tebe jsem tu potřeboval
tl2 píše:vitezslav píše:tl2: A to právě PP TVS dělá - to, co někdo píše tady je úplně jiná věc.
Kazdopadne tu 8.7. jakysi Florian napsal "Jo a nikde není psáno že se za zpoždění musíme cestujícím omlouvat!!!!! " Dle pouzite osoby zrejme s TVS. On si to nejen mysli, on ma drzost to dokonce napsat na internet. UFF. Nerikam, ze jsou takovi vsichni, ale arogance mezi nekterymi je. Castecne to souvisi s tim, ze letani ma porad auru neceho uzasneho a mnozi lide kolem letani maji neprimerene vysoke ego.
Mimochodem, je rozdil mezi omluvou a vymluvou. Kdyz pred zraky cekajicich pasazeru opravuji motor (a zjevne to neni bezna predletova kontrola), tak omluva a vysvetleni zpozdenei ze byly pretizene dopravni linky zni ponekud neverohodne a nastve vic, nez pravdive mlceni.
No ty si asi uplně blboučkej viď? Psalo se tu již nekolikrát že se za každej delay OMLOUVÁME!! A pořád nevím co těma omluvama sledujete, udělá ti líp viď když se ti někdo omluví, ve vlaku se ti taky nikdo neomluví a taky na to nikdo nenadává a taky nechápu jak VŮBEC MŮŽEŠ někoho posuzovat podle fóra, arogantní budeš možná tak ty podle toho co čtu.