Malaysia airlines se dostaly do "blbé situace",v rámci ozdravení firmy musely rušit nevýdělečné linky a zbavit se pár letadel a hodně lidí. 738 TVS byly nasazovány na tyto nevýdělečné linky (734 je neuletí a A330 je poloprázdný) a jejich ekonomika provozu byla hodnocena velmi dobře.Jenomže tím zrušením těchto linek přišly 738 o práci u MAS,načež byla smlouva ze strany MAS ukončena. Peníze však zůstaly TVS.
pkuran píše:Diverzanti z ČSA se mstí TVS za to, že jim přetáhli Fischera a Exim
Exim na zimní sezónu má většinu letů(hlavně dálkovky) s ČSA...
To je pravda. Jen par letu(mezi ne i ty Kapverdy)budou operovat TVS... Do tech ceskych kolonii jako jsou HRG,SSH atd. CSA noc co noc leta hlavne pro Exim.
Tuším že v dnešním Metru jsem četl něco o tom, že škoda je 60 miliónů korun (už ho nemám po ruce, možná to bylo jinak). Zajímalo by mě, jestli to jsou jen náklady na opravu nebo celková škoda (pokud byl někde nasmlouván/budou si muset pronajmout)? Vím, že to není jako oprava blatníku, ale 60 miliónů je zase dost.
kober píše:Tuším že v dnešním Metru jsem četl něco o tom, že škoda je 60 miliónů korun (už ho nemám po ruce, možná to bylo jinak). Zajímalo by mě, jestli to jsou jen náklady na opravu nebo celková škoda (pokud byl někde nasmlouván/budou si muset pronajmout)? Vím, že to není jako oprava blatníku, ale 60 miliónů je zase dost.
Jo, dnešní MFD taky píše 60 milionů. Taky mi to příde dost.
kober píše:Tuším že v dnešním Metru jsem četl něco o tom, že škoda je 60 miliónů korun (už ho nemám po ruce, možná to bylo jinak). Zajímalo by mě, jestli to jsou jen náklady na opravu nebo celková škoda (pokud byl někde nasmlouván/budou si muset pronajmout)? Vím, že to není jako oprava blatníku, ale 60 miliónů je zase dost.
Jo, dnešní MFD taky píše 60 milionů. Taky mi to příde dost.
Myslím že to je klasická akce "ať se pojišťovna prohne" - tak se započítá každá blbina