dracoola píše:Co k tomu zase hergot rict? Treba priklad,letel jsem s A321 Berlin (special) s 212PAX,servis mel byt vyber ze dvou sendvicu a klasickej eko napojak(pivo,vino,3druhy dzusu,voda,cola),start zabral 10min,pristani 15min,samotny let v hladine 5min! Copak nam z toho vychazi??? Ze proste neni mozny zvladnout 212 lidi na 5 min!Sice nas bylo 5CC ale presto to prece matematicky nejde dohromady a tak jsme uz skoro sedali s napojakem v ulicce (na ukor zradla-bezpecnost!) a s lidma z vzadu kteri diky tak rychlemu leu nedostali v podstate nic. Ja bych na takovy lety navrhoval treba sendvic sunko-syrovy a napoj vodu k tomu a bylo by ALE to ne,to by si zas vsichni stezovali ze jo,a kdyby dali jinej druh sendvicu,proc mam takovej simravej pocit ze si stejne lidi budou stezovat???... (a hlavne Cesi!)
A pro nechapajici jeste jednou: LIDI NELETAJI KVULI JIDLU!!! Tecka.
No, jak kteri, na delsich letech se kvalita palubniho servisu a IFE stava jednim z faktoru pro vyber spolecnosti a tedy konkurencni vyhodou. Ale podstata neni v tom, zda jidlo davat nebo ne, ale v tom, ze kdyz uz ho davam, tak musi byt na urcite urovni. Jasne ze na letu do Brna nebudu chtit teple jidlo, tri chody a dvojity servis napoju, ale kdyz uz mam bagetu, nebo cokoladovou tycinku nebo susenku, tak at vypda dobre a chutna dobre. Jeste si vzpominam na prvni design obalu cokoladovych tycinek prave na letech do BRQ, bile s jedinym modrym napisem CSA, ktery vypadal, jak kdyz to tam tiska kucharka na cateringu takovymi temi tiskatky pro deti. A tak je to se vsim, co se u CSA dela, mame spoustu sluzeb, ale nekvalitne odvedenych. Podstatne min cloveka nastve, kdyz nekdo sluzbu nenabizi, nez kdyz ji vsude inzeruje, ale pak ji poskytne napul a jeste s kyselym xichtem.