bugr píše:hm, chtěl jsem někdy až pojedu na závody do Brna zaletět jen tak na otočku do Londýna a když to tady čtu tak nevim, už takhle se pokaždý v letadle bojím....
Na "otočku" to asi nepůjde protože letadlo FR je bázované ve STN a tudíž nejdřív přiletí ze STN a pak se tam na noc vrací. Takže to znamená vícenáklady za ubytování a dopravu do centra (20+ liber hostel, 14 liber autobus, 4+ liber metro/bus [+ nutnost odjíždět z londýna v obrovském předstihu vzhledem k notorickým zácpám na M25, tzn. počítat tak 2 hodiny jedna cesta]). Samozřejmě pokud necheš trávit noc na jednom z nejodpornějších letišť v Evropě.
Na otočku je vzhledem ke 2 letům denně easyjetu určitě lepší Gatwick, který není o moc dražší (v konečném součtu levnější), do centra se dá dostat přímým vlakem za +-35 minut (cheap day saver zpáteční jízdenka začína někde na 8 librách).
Navíc Gatwick je nesrovnatelně zajímavější než Stansted co se pestrosti typů letadel a aerolinek týče.
to myslíš vážně? HighFlyer má pravdu, přečti si jeho příspěvek pořádně a zkus trochu přemejšlet než napíšeš nějakej blábol o "čecháčkovským předklonu"
Skutečně nevím proč bych se měl "uctivě klanět" a "nekonečně děkovat" (jak navrhuje HighFlyer) někomu, kdo vydělává díky tomu, že se chová jako dobytek nejen k zákazníkům, ale i k vlastním zaměstnancům. A O'Learyho obsese se snižováním nákladů... analogie s tzv. "párky" z Tesca za 49,-/kg je myslím výstižná.