V současné době končí copyright na barevné schéma letadel ČSA.Letadla postupně půjdou do nových barev. Jako první v nich bude OK-DGL,které je v současné době v revizi v hangáru F.
To je nějaký pravidlo, že jakmile se aerolinka dostane do srabu, tak přetře letadla do jiných barev? ČSA, Alitalia, LTU, United Airlines, o Deltě radši nemluvím
no tak lidi....hehehe... tohle je zajimave a mluvim ze strany estetiky a ne ekonmiky... OK mohla udelat neco strasliveho jako alitalia a utratit miliony za nater ktery je identicky..
DGL se vraci a bude mit cerstvy original csa nater? (nema DGL nater brandenburg?) nebo bude CSA menit jejich barvy in general.. novy corporate design? sediva a bordeaux?
velice rad uslysim vice info.... docela bych uvital new look....
alesesl píše:ale tedka nejsou v situaci, ktera by jim dovolovala utracet i takove penize za nater letadel.
Prerod do novych farieb je napasovany do stavajuceho rozvrhu klasickej obnovy nateru, takze ziadne extra vydavky sa konat nebudu. A krom toho, usetrime za modru
Wentie píše:Prerod do novych farieb je napasovany do stavajuceho rozvrhu klasickej obnovy nateru, takze ziadne extra vydavky sa konat nebudu. A krom toho, usetrime za modru
tady ctu neco mezi radky.. ze by insider info???????? setrit modrou...takze csa opousti stare barvy a bude mit stavajici sedivou a cervenou nebo bordeaux? tesim se az se toho bojim...lol
Pokud jde o utrácení peněz, tak myslím, že hovoříme-li o barvě na letadla, ty by se stejně museli v rámci pravidelné údržby stejně nakupovat, takže jde jen o to, kam a jak se nastříkají.