Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět

Nejvhodnější letoun pro dálkové linky ČSA:

Airbus A330-200
161
45%
Airbus A350
39
11%
Boeing 787 "Dreamliner"
98
28%
Boeing 767-400
33
9%
Zachovat A310-300
9
3%
Jiný
15
4%
 
Celkem hlasů: 355

VÍTĚZSLAV
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 815
Registrován: 19. 10. 2003, 15:42
Bydliště: Plzeň
Stav: Offline

Příspěvek od VÍTĚZSLAV »

Thisway: :D :D :D Lepší vtip tam nemáš??


Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Příspěvek od Thisway »

VÍTĚZSLAV píše:Thisway: :D :D :D Lepší vtip tam nemáš??

Psal jsem 319, ne 380. Myslím, že tam je prostor, který se ještě dá vyplnit. ČSA ho sice pochopitelně nevyplní, ale čistě teoreticky by to bývalo šlo. Mluvím o několika kusech A319, ne 767 a la MaxJet. Navíc nikde není psáno, že by musely létat pod značkou ČSA.

euroflyer
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1480
Registrován: 08. 05. 2007, 21:10
Stav: Offline

Příspěvek od euroflyer »

hafi píše:
British Airways zaznamenaly za posledních 6 měsíců nárůst počtu pasažérů letících v premiových třídách z Prahy do New Yorku/JFK o 40,7 %. Uvedla to Anna Ingham-Grant, Commercial Manager British Airways pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko.

to o uspesich CSA pri ziskavani dobre platici klientely rika skoro vse :x

nevím, odkud tato info pochází, ale je to jedno: mluví to skutečně za vše a myslím, že to samé řekne třeba LH. ČSA je přeci v pozici upevňování kontinentálního dopravce...škoda:-(

Pilgrim
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 727
Registrován: 13. 09. 2005, 12:37
Stav: Offline

Příspěvek od Pilgrim »

Ano, to bohužel opravdu mluví za vše. Turkish těží z dobré sítě, dobrého jména a také nově z členství v alianci. Proto se jim nedostává letadel a i přes rostoucí ceny ropy vydělávají. British, LH těží z nárůstu byznys klientely na dálkovky. AF-KLM jsou ve ztrátě(že by odbory a přezaměstnanost?), ČSA opticky ne, ale jen do odchodu LR, pak se to všechno provalí :? , bohužel pak už budem tak kontinentální, že už s tím nikdo nic nenadělá. Zajímavá čísla od těch Turků, by mě zajímalo, kolik je teď load factor u ČSA, bych to odhadoval tak na 55% :( . Ale možná je to tím, jak získáváme bonitnější upgrade klientelu...

MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Příspěvek od MS743 »

souhlasim s Vami... ale ja bych nechtel aby OK byla kontinentalni spolecnosti... je to jen stop gap nez bude CSA mit nejake dalkovky ktere jsou mozne a ktere by mohly prezit.... jen ted je asi zbytecne o nicem mluvit dokud se nedovime kdo bude mit zajem o CSA... Aeroflot nebo jina spolecnost... vse bude zalezet na pozice "CSA" a "PRG" v planech teto spolecnosti..... to pro me muze prave byt hopr nebo trop....

Aeroflot potvrdil zajem v mediich ale preckava az se dozvi o podminkach rivatizace coz je logicke.. zbytek stale mlci.. tedy vse co rekneme je zatim jen spekulace.

pozitivni vec je ze OK se pomalu dostava z katastrofalnich tvrdikovych let ... ten chlap ma talent a docela bych ho dal jako ministr financi... ten by dokazal vytunelovat svetovu ekonomiku pred vikend... skoda o tom mluvit... neskutecna neschopnost.

tesim se az konecne budeme vedet vic o prodeji....


hafi
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1807
Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
Pohlaví: muž
Bydliště: bejvávalo YVR
Stav: Offline

Příspěvek od hafi »

euroflyer píše:nevím, odkud tato info pochází


...ze by uvodni stranka airways?

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Příspěvek od prodejce »

euroflyer píše:British Airways zaznamenaly za posledních 6 měsíců nárůst počtu pasažérů letících v premiových třídách z Prahy do New Yorku/JFK o 40,7 %.



.. z 10 kusů stoupli na 14 ?? WOW :wink:

MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Příspěvek od MS743 »

prodejce píše:
euroflyer píše:British Airways zaznamenaly za posledních 6 měsíců nárůst počtu pasažérů letících v premiových třídách z Prahy do New Yorku/JFK o 40,7 %.


.. z 10 kusů stoupli na 14 ?? WOW :wink:


nebudu rejpat ani nebudu sarkasticky ale tusim ze premium se prodava dobre z/do PRG ... zalezi na produktu. Nemusi to byt jen cesi ale pravda je ze (a nejen BA) ma velice dobre zmaknute business trips hlaven v C a F a z toho co mam info a data tak to neni vubec spatne....

PRG na to ma .. coz je sance v blizke budoucnosti pro OK aby se vschopila (mozna i novy majitel) aby se zacalo opravdu nabizet dobry produkt C a linky

10 lidi: cca.min.prumer 700 000
14 lidi: 980 000

i to neni spatne....hlavne at to roste ale cekal bych cisla vyssi. :wink:

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Příspěvek od prodejce »

prodejce píše: .. z 10 kusů stoupli na 14 ?? WOW :wink:


.. spíš jsem měl na mysli, že paní z BA asi zmínila celkové číslo přepravených cestujících v C z Prahy, ne počet letenek v ČR prodaných. Že se létá do Prahy více v businessu, tomu bych věřil, že se v ČR prodá o 40% víc letenek v C - tomu nevěřím. Toho čísla mohou dosáhnout opravdu pokud se mluví o směšných číslech jako ze 100 kusů na 140 apod.

Jinak BA politika pro C class je opravdu super, tudy vede cesta - jen škoda že pro Prahu to neplatí a letenky v I-cl jsou tak nehorázně drahé ve srovnání s ex-London.

Jinak nevim, jestli jste si všimli, že tarify v A-cl ex PRG ze systému vypadávají, protože je nikdo nepoužívá.

P.S. předpokládám, že tento příspěvek se asi nedobrovolně přesune do vlákna BA, sorry za OT

dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Příspěvek od dider »

MS743: business a first je porad bida ex PRG - ve srovnani s VIE nebo FRA. Nemuzu vam sem hodit cisla, ale zrovna jsem se vratil z konference, kde jsme tohle resili a v CZ je to porad jeste slabota. My jsme resili Asii a fakt nic moc. I kdyz proti HU a PL jsme na tom porad dobre.

Nevite nekdo v jake konfiguraci lita do PRG KE?

All business class ex PRG? To ani nahodou. MaxJet a Eos to nedokazali ex LON, kde pracuje 700.000 financniku a point to point doprava mezi LON a JFK je tak odhaduji 1000x vetsi nez z PRG. A nemyslim si, ze z EU to bude lepsi...

Btw SilverJet to zabali do konce cervna odhaduji, jedine ze by se stal zazrak a sezenou cash.

VÍTĚZSLAV
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 815
Registrován: 19. 10. 2003, 15:42
Bydliště: Plzeň
Stav: Offline

Příspěvek od VÍTĚZSLAV »

Thisway: Možná o něčem podobném uvažují NEJVĚTŠÍ evropské společnosti, ale ČSA?? Naprostá utopie...

Nicolas
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 542
Registrován: 26. 02. 2007, 22:11
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Příspěvek od Nicolas »

VÍTĚZSLAV píše:Thisway: Možná o něčem podobném uvažují NEJVĚTŠÍ evropské společnosti, ale ČSA?? Naprostá utopie...


S dnešním pádem Silverjetu, předtím Maxjetu a Eos považuji tuto možnost za zcela nereálnou.
Naposledy upravil(a) Nicolas dne 02. 06. 2008, 00:37, celkem upraveno 1 x.

VÍTĚZSLAV
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 815
Registrován: 19. 10. 2003, 15:42
Bydliště: Plzeň
Stav: Offline

Příspěvek od VÍTĚZSLAV »

Nicolas: Přesně, a to je bussines trh v Británii "trošku" větší...

MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Příspěvek od MS743 »

dider píše:MS743: business a first je porad bida ex PRG - ve srovnani s VIE nebo FRA. Nemuzu vam sem hodit cisla, ale zrovna jsem se vratil z konference, kde jsme tohle resili a v CZ je to porad jeste slabota. My jsme resili Asii a fakt nic moc. I kdyz proti HU a PL jsme na tom porad dobre.

Nevite nekdo v jake konfiguraci lita do PRG KE?

All business class ex PRG? To ani nahodou. MaxJet a Eos to nedokazali ex LON, kde pracuje 700.000 financniku a point to point doprava mezi LON a JFK je tak odhaduji 1000x vetsi nez z PRG. A nemyslim si, ze z EU to bude lepsi...

Btw SilverJet to zabali do konce cervna odhaduji, jedine ze by se stal zazrak a sezenou cash.


strasne rad bych slysel dalsi fakta o PRG kdyz jsi byl na konferenci (slotova? jina?) ... hlavne srovnani s VIE pak WAW a BUD :)

Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Příspěvek od Thisway »

Silverjet, Maxjet - Nevíte někdo něco o obsazenosti jejich letů?
Létaly s B767 a otázka je, zda je tento typ především kapacitně optimální, jestli se na takové lety nehodí spíše třeba A319. V žádném případě ale nemám na mysli lety z PRG.


Odpovědět