Karthago Airlines

peterson
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 62
Registrován: 11. 01. 2005, 09:30
Stav: Offline

Příspěvek od peterson »

FISCHER AIR LOVER píše:
VÍTĚZSLAV píše:Takové hlášky, jako "nebylo daleko od katastrofy, lidi můžou být rádi, že žijou" apod. by sice vypadaly hezky v Blesku, ale nemají žádnou vypovídací hodnotu. Pokud někdo víte, co se vlastně stalo, tak to napište. Tato prohlášení jsou k ničemu.


nemůžu takhle veřejně zabíhat do detailů, ale prasklý pneumatiky hl. podvozku a výpadek systémů letadla leccos naznačuje ... ale u Karthaga nic překvapujícího, tam se asi na žádný závady nehledí, pokud se tam vůbec na něco hledí, počet cestujících na palubě posádku taky nezajímá a spoustu dalšího ...


Nojo,od check-in šaltru se to posuzuje :P Tam je chytrejch lidí :lol:


MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Příspěvek od MS743 »

peterson píše:
FISCHER AIR LOVER píše:
VÍTĚZSLAV píše:Takové hlášky, jako "nebylo daleko od katastrofy, lidi můžou být rádi, že žijou" apod. by sice vypadaly hezky v Blesku, ale nemají žádnou vypovídací hodnotu. Pokud někdo víte, co se vlastně stalo, tak to napište. Tato prohlášení jsou k ničemu.


nemůžu takhle veřejně zabíhat do detailů, ale prasklý pneumatiky hl. podvozku a výpadek systémů letadla leccos naznačuje ... ale u Karthaga nic překvapujícího, tam se asi na žádný závady nehledí, pokud se tam vůbec na něco hledí, počet cestujících na palubě posádku taky nezajímá a spoustu dalšího ...



jako ctenar asi tu nejak neobstojis v argumentech ... neco typu.. "nemohu nic rici" nebo "vim to na vlastni oci" nebo "kazdy to vi"

prosim o nejake detaliy. kdyby opravdu tuto spolecnost nehledela na security a bezpecnost ci maintainance tak budou mit horsi "incidenty" a tezko by mohla letet do PRG ci EU! tyto spolecnosti museji projit nejakym bezpecnostnim auditem, nebo ne?

FISCHER AIR LOVER
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 363
Registrován: 10. 07. 2006, 11:26
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od FISCHER AIR LOVER »

MS743 píše:
peterson píše:
FISCHER AIR LOVER píše:
VÍTĚZSLAV píše:Takové hlášky, jako "nebylo daleko od katastrofy, lidi můžou být rádi, že žijou" apod. by sice vypadaly hezky v Blesku, ale nemají žádnou vypovídací hodnotu. Pokud někdo víte, co se vlastně stalo, tak to napište. Tato prohlášení jsou k ničemu.


nemůžu takhle veřejně zabíhat do detailů, ale prasklý pneumatiky hl. podvozku a výpadek systémů letadla leccos naznačuje ... ale u Karthaga nic překvapujícího, tam se asi na žádný závady nehledí, pokud se tam vůbec na něco hledí, počet cestujících na palubě posádku taky nezajímá a spoustu dalšího ...



jako ctenar asi tu nejak neobstojis v argumentech ... neco typu.. "nemohu nic rici" nebo "vim to na vlastni oci" nebo "kazdy to vi"

prosim o nejake detaliy. kdyby opravdu tuto spolecnost nehledela na security a bezpecnost ci maintainance tak budou mit horsi "incidenty" a tezko by mohla letet do PRG ci EU! tyto spolecnosti museji projit nejakym bezpecnostnim auditem, nebo ne?


ono to taky jistě nebude trvat už moc dlouho než dopadne jako její egyptskej bratříček ... :wink:

VÍTĚZSLAV
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 815
Registrován: 19. 10. 2003, 15:42
Bydliště: Plzeň
Stav: Offline

Příspěvek od VÍTĚZSLAV »

Uvidíme, dneska přifrčeli skoro na čas /35min zpoždění na charteru není až taková tragedie/ a večer přifrčí ještě jednou...
Je tady někdo, kdo to letadlo viděl a může objektivně napsat, co skutečně selhalo??

Richiee
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1468
Registrován: 14. 01. 2003, 18:38
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Richiee »

VÍTĚZSLAV píše:Uvidíme, dneska přifrčeli skoro na čas /35min zpoždění na charteru není až taková tragedie/ a večer přifrčí ještě jednou...
Je tady někdo, kdo to letadlo viděl a může objektivně napsat, co skutečně selhalo??


Večerní Karthago mělo včera zpoždění 3 hodiny..


luckies21
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 40
Registrován: 16. 08. 2008, 14:30
Stav: Offline

Příspěvek od luckies21 »

VÍTĚZSLAV píše:Každý dělá, jakože to ví, ale NEMŮŽE to napsat....Ale už "prasklý pneumatiky" a "vypuštěný pneumatiky následkem prudkého brždění" je docela rozdíl.
Takze,prvotne lietadlo prerusilo vzlet pre vypadok pristrojov u CPT-kompletne.
,zablbol ADM....Privolany technik po asi 15.min zavadu odstranil ale pri odchode zistil ze hlavne kola 1 a 3 su absolutne prazdne ale nie prasknute z dovodu prudkeho brzdenia pri prerusenom vzlete...takze dost smoly naraz...

VÍTĚZSLAV
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 815
Registrován: 19. 10. 2003, 15:42
Bydliště: Plzeň
Stav: Offline

Příspěvek od VÍTĚZSLAV »

luckies21: Díky za adekvátní vysvětlení. V tom případě je tvrzení o blízkosti katastrofy rovněž hodně nadnesené. I zde je přes všechny výhrady nutno ocenit profesionální zvládnutí situace ze strany pilotů.

manitoba
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 18. 08. 2008, 15:11
Stav: Offline

Příspěvek od manitoba »

Absolvoval jsem cestu do Tuniska a nikdy více osm hodin čekačka na Ruzyni rozbité sedačky nad hlavou kovový výstupek s ostrou hranou a v průběhu letu se otevřeli dveře do kokpitu což bylo ovšem bezva než si toho letuška všimla :D Upozorňuji zájezd byl pro mě překvapení kdybych věděl kdo tam letí tak to nekoupim

VÍTĚZSLAV
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 815
Registrován: 19. 10. 2003, 15:42
Bydliště: Plzeň
Stav: Offline

Příspěvek od VÍTĚZSLAV »

Dveře do kokpitu tunisani většinou vůbec neřeší, a nejen Karthago. Letěl jsem s Nouvelairem v roce 2003, tady už po spadlých panelácích, a dveře byly otevřené i během celého startu v Tabarce. Následně v roce 2005 už jenom chvilkama. Ale jinak si na ně nemůžu v ničem stěžovat - vše načas, interiéry EI-CEK, TS-INB, TS-INA i TS-INE velmi zachovalé a udržované.

disco.letusak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 21. 03. 2009, 23:49
Stav: Offline

Re: Karthago Airlines

Příspěvek od disco.letusak »

S Karthagem jsem taky ještě neletěl, ale niak by mi nevadilo ho vyzkoušet:-))) V lete 2008 jsem letel s Nouvelair a Tunisair a musim říct, že na to že jsou to aerolinie z rozvojového státu, tak to nebylo tak špatný...jsem pro každou srandu. NOUVELAIR: A320-Bylo to letadlo které nemělo ani originální natěr...trochu mě vyděsila stěna u dveří na záchod, kde nejspíš každá aerolinie, která dřive vlastnila to letadlo zanechala kovovou značku s rokem užívání...opravdu zajímavý, to jsem ještě nikde nevyděl...každopádně Nouvelair byl 4.majitel:-) 1.AirFrance,2.Tunisair,3.Karthago Airlines,4.Nouvelair:-) Nicméně lítání miluju a ani kdyby mi někdo řekl, že tohle letadlo je 100 let starý tak já se nebudu bát! Interiel nepůsobil špinavě, ale spíš opotřebovaně. A posádka??? Fakt nejlepší: Hlavní steward se pořád jen smál a jedna letuška nám po zbytek letu pohlídala 1 a půl starýho caparta, takže klídek...:-) Jen to přistání...trochu rychlé klesání na můj vkus...spolusedící popraskali žily....ale stává se. A Tunisair? Taky A320-krásný interier, nové všechno, super přistání, dobrej servis, ale ta posádka-naprostej opak...odměřený namyšlený...docela hrůza...hlavne jedna z letušek...každopádně vám chci říct aby jste zase nedávali tak najevo svojí ČESKOU UŠTĚPAČNOST a hodili se do klidu...:-) Taky budu jednou steward(snad), a obsluhovat český kritiky,co letí jednou za rok do tramtárie na Last minit a myslí si, že se všechno z nich posadí na p***l, to není moc jednoduchý. Jinak kdo dočetl až jsem má u mě jedna s hvězdičkou...1*

Kamyl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1644
Registrován: 20. 01. 2006, 18:49
Oblíbené typy letadel: B747, A330
Pohlaví: muž
Bydliště: OSR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Karthago Airlines

Příspěvek od Kamyl »

Dik za 1*, no ja osobne bych do Karthaga nevlez ani za zlate prase... :) Kdyz opomenu fakt, ze jejich lety a 10 hodin sekyra, to je zcela bezne... Kdyz jdem spotit na LKMT, tak bezne chytnem ero, ktere tam melo byt uz minuly den vecer... :D

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Re: Karthago Airlines

Příspěvek od vitezslav »

Moje pořadí tuniský trojky je jednoznačný: Nouvelair-Tunisair-Karthago.
Pravda je, že CC Tunisairu bývají až na vyjimky DOST nepříjemný. Kdysi jsem letěl se stewardem, který se nápadně podobal Hitlerovi a podobně taky vystupoval :D. Rozpohybovalo ho teprve, když jednoho cestujícího postihla srdeční slabost a náhodně přítomný český lékař jim dal takový nohy, že kmitali všichni. Vykomunikovali i jeho striktní požadavek, že záchranku Meditransu chce hned na pojížděčku... Ale nebýt tam, tak byli totálně bezradní.


Odpovědět