Hi-surfer píše: Mám zkušenost z loňska s vracením peněz za cca 20 segmentů SkyE a řekl bych, že vše proběhlo docela standardně.
20x Vam zrusili let ? To je docela sila...
Hi-surfer píše: Mám zkušenost z loňska s vracením peněz za cca 20 segmentů SkyE a řekl bych, že vše proběhlo docela standardně.
OKTVC píše:20x Vam zrusili let ? To je docela sila...
Kamyl píše:Kurna ze ses nepochlubil, zes zacal delat u NE... Doufam, ze jsi aspon u letajicich...
hafi píše:OKTVC píše:20x Vam zrusili let ? To je docela sila...
asi nutne rict z kolika rezervaci...a taky za jakych podminek, jestli treba neslo o vice letu na (zrusene) jedne lince.
btw, kamarad mel zrusenych rezervaci tusim 44...z 50. Proste pri 1E akci koupil 50E voucher a za nej zpatecky na vsechny vikendy od rijna do nejakyho brezna do kosic...rikal si ze bude litat domu na vikend misto aby byl v praze na kolejich. na vraceni penez si nestezoval...akorat myslim nejak remcal, ze mu kazdou zakoupenou zpatecku vraceli zvlast a on ma nejaky poplatek za prichozi platbu
OKTVC píše:A sakra , také prosím o zkušenost. Když mě Sky zrušily zpáteční let, je možně si nechat vrátit celou částku za knihování i letu tam, protože posunout zpáteční let o den už nemohu, takže celá cesta ztrácí smysl.
mimikova píše:Souhlasim s pani Mirkou! Skyeurope nevraci penize ze zrusenych letu!!! Nam zrusili let 13.11.2008 Do ted nemame penize, pritom jsme psali 2x do pobocky v Sofii kde nam zrusili let, 5x jsem volala do Bratislavy, 2x psala na relamacnim oddeleni a porad NIC!!!!!!!!!!!!!!!!! Taky se chystam podat trestni oznameni za nezakonne obohacovani. Pani Mirko, rada se k vam pridam. Prosim dejte mi na sebe kontakt. Ja jsem z Prahy.
creyman píše:Mám dva zrušené lety. Na jeden den (tam ráno, zpět večer) a druhý na dva dny. Oba kupovány najednou – jeden rezervační kod letenka tam i zpět. Na call centru mě řekli, že se to dá posunout kdykoli, nejméně dvě hodiny před odletem zrušeného letu. Nezeptal jsem se jestli se to týká obou letů, nebo jen toho co zrušili. Neví to někdo přesně?
Někdo tady psal, že na něj byli hodný a přesunuli to dokonce o víc než + - 7 dní jak oficiálně nabízejí, tak doufám, že v případě, že si člověk naplánoval return výlet umožní změnu obou letenek v rezervaci pokud tento stav způsobili? Má někdo zkušenost, pokud si nechci vrátit peníze a odletět to? Nejsem ani závislý na zabukovaném ubytování ap...
pistabaci píše:Zrušené lety leteckou spoločnosťou Sky Europe , nevrátenie finančných prostriedkov ani po niekoľkomesačnej korešpodencii.
Fakty :
Lety ktore boli nevyuzite Praha-KE 5.12. a KE-Praha 7.12.
14.8. potvrdené rezervácie letu Praha-Košice a Košice-Praha č. W4S7YF a IZCWYB pre dve osoby
18.8. som uhradil Sky Europe 1228 Sk / 980 CZk tj. 1240 Sk
20.11. oznámené že Sky Europe ruší lety
29.11. potvrdený telefonicky a písomný súhlas na refundáciu leteniek
Od tejto doby bezvýsledná korešpodencia so Sky Europe, oznámené že to bolo postúpené na refundáciu a že majú veľa práce - žiadajú o trpezlivosť…….používajú moje finančné prostriedky de facto 5 a pol mesiaca !!!
Tak to uz jste skoro vic utratil za postovny...
Ale souhlasim ze zavazky se maj platit.
Poslal som to aj na Slovenskú obchodnú inšpekciu , televízii Markíza relácia Lampáreň a dnes po nereagovaní aj na Európske spotrebiteľské centrum. Dúfam, že to nie je len ďalšia štátna organizácia ktorá znižuje nezamestnanosť na Slovensku...uvidíme.