SkyEurope
Re: SkyEurope
Ještě k tomu včerejšímu FCO:
1. Občerstvení bylo v Autogrillu naproti B1, stačilo se zeptat u přepážky Aviapartneru (stačilo hledat podle loga na boarding pass). Nevím, jestli dávali jídlo na výběr, já si vzal jenom pití a spíš ze zvědavosti, protože to bylo teprve moje druhé EU-zpoždění o více než 2 hod, tak jestli to funguje.
2. Jinak posádka SKY jako vždy profesionální, kdybych měl přece jen něco hnidopišsky vytknout, tak že se palubní průvodčí po přistání na Ruzyni v angličtině neomluvila za zpoždění (v češtině to bylo v pořádku).
1. Občerstvení bylo v Autogrillu naproti B1, stačilo se zeptat u přepážky Aviapartneru (stačilo hledat podle loga na boarding pass). Nevím, jestli dávali jídlo na výběr, já si vzal jenom pití a spíš ze zvědavosti, protože to bylo teprve moje druhé EU-zpoždění o více než 2 hod, tak jestli to funguje.
2. Jinak posádka SKY jako vždy profesionální, kdybych měl přece jen něco hnidopišsky vytknout, tak že se palubní průvodčí po přistání na Ruzyni v angličtině neomluvila za zpoždění (v češtině to bylo v pořádku).
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: SkyEurope
BOEING737 píše:Ještě k tomu Římu - když jsem se na informacích dožadoval o nějaké občerstvení, tak mi řekli, že si to musím domluvit s leteckou společností. Ta ale ovšem na letišti neměla žádné zastoupení.
Je vůbec možné, že by aerolinka neměla na letišti nikoho, kdo by ji zastupoval? Myslím obecně jakákoli na jakémkoli letišti, kam lítá.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 460
- Registrován: 17. 04. 2005, 09:26
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: SkyEurope
Malvolio píše:Ještě k tomu včerejšímu FCO:
1. Občerstvení bylo v Autogrillu naproti B1, stačilo se zeptat u přepážky Aviapartneru (stačilo hledat podle loga na boarding pass). Nevím, jestli dávali jídlo na výběr, já si vzal jenom pití a spíš ze zvědavosti, protože to bylo teprve moje druhé EU-zpoždění o více než 2 hod, tak jestli to funguje.
2. Jinak posádka SKY jako vždy profesionální, kdybych měl přece jen něco hnidopišsky vytknout, tak že se palubní průvodčí po přistání na Ruzyni v angličtině neomluvila za zpoždění (v češtině to bylo v pořádku).
No já jsem o posádce nic psát nechtěl, ale jelikož jsem seděl vzadu, tak jsem měl tu možnost poslouchat rozhovor posádky (dvě slečny, jeden kluk). Za zataženým závěsem jsem slyšel tyto slova "ta pí-- na 16tce mě pěkně sjela", nebo "už mě to se.e", nebo "ty krá.o" apod. Po tom se také stalo, že byli všichni tři vzadu, fotili si tam foťákem a když až řekl kapitán "cabin crew landing position" - tak si šli sednout. Ani nekontrolovali pásy, zavazadla - nic... Prostě to klasicky odflákli.. Já si myslím, že stewardi a stewardky by měli mluvit aspoň slušně a když už si dělají mejdýlko vzadu - tak potichu...
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 654
- Registrován: 24. 08. 2006, 08:40
- Bydliště: OSR
- Stav: Offline
Re: SkyEurope
"ta pí-- na 16tce mě pěkně sjela" husté
Re: SkyEurope
BOEING737 píše
...Po tom se také stalo, že byli všichni tři vzadu, fotili si tam foťákem a když až řekl kapitán "cabin crew landing position" - tak si šli sednout. Ani nekontrolovali pásy, zavazadla - nic... Prostě to klasicky odflákli..
Pokud zaznělo "Cabin Crew, Landing Position", tak už byla kabina dávno zkontrolovaná a na tento povel člen posádky procházející kabinou podle postupů "jen" letmo kontroluje, zda je vše v pořádku (jak tomu bylo po samotné kontrole kabiny) a jde si sednout na své místo. Nevěřím, že by se u kterékoli společnosti v civilizovaném světě stalo, že by posádka vůbec nedělala zajištění kabiny (a zvlášť pokud jde o let z/do Itálie). A nemyslím si, že je úplně fér psát, že to "prostě klasicky odflákli". Pokud vím, tak je personál Skyeurope obecně považován za velmi striktní, co se týče kontroly kabiny na vzlet/přistání.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 460
- Registrován: 17. 04. 2005, 09:26
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: SkyEurope
pu píše:BOEING737 píše
...Po tom se také stalo, že byli všichni tři vzadu, fotili si tam foťákem a když až řekl kapitán "cabin crew landing position" - tak si šli sednout. Ani nekontrolovali pásy, zavazadla - nic... Prostě to klasicky odflákli..
Pokud zaznělo "Cabin Crew, Landing Position", tak už byla kabina dávno zkontrolovaná a na tento povel člen posádky procházející kabinou podle postupů "jen" letmo kontroluje, zda je vše v pořádku (jak tomu bylo po samotné kontrole kabiny) a jde si sednout na své místo. Nevěřím, že by se u kterékoli společnosti v civilizovaném světě stalo, že by posádka vůbec nedělala zajištění kabiny (a zvlášť pokud jde o let z/do Itálie). A nemyslím si, že je úplně fér psát, že to "prostě klasicky odflákli". Pokud vím, tak je personál Skyeurope obecně považován za velmi striktní, co se týče kontroly kabiny na vzlet/přistání.
No tak to jsi měl(a) být na letu NE2387 do Prahy... Mám na to svědky.. Posádky SkyEurope nejsou vždy na tak vysoké úrovni jak tvrdíš. Né každý je tak dobrý, jako třeba letuška Dráža.
Re: SkyEurope
Globík píše:BOEING737 píše:Ještě k tomu Římu - když jsem se na informacích dožadoval o nějaké občerstvení, tak mi řekli, že si to musím domluvit s leteckou společností. Ta ale ovšem na letišti neměla žádné zastoupení.
Je vůbec možné, že by aerolinka neměla na letišti nikoho, kdo by ji zastupoval? Myslím obecně jakákoli na jakémkoli letišti, kam lítá.
Samozrejme ze je to blbost....na kazdom letisku ma SKY zastupenie. Je uplne bezne ze mensie spolocnosti zastupuje handlingovy partner t.j. maju spolocny sales desk kde su ale na 100% loga vsetkych spolocnosti co zastupuju a tak isto je tam zodpovedny zamestnanec, navyse tieto sales desky su zvycajne hned v blizkosti check in prepaziek na lety tejto spolocnosti takze ani to umiestnenie nie je take aby to bezny smrtelnik nemohol najst. Ked bola nedela volat do prahy a nechat sa prepojit do officu samozrejme nema zmysel a samozrejme ze logickejsie by bolo volat do call centra...
Re: SkyEurope
ngb píše:Samozrejme ze je to blbost....na kazdom letisku ma SKY zastupenie.
Už jsem to myslím psal, na FCO stačilo jít k přepážce Aviapartneru.
Re: SkyEurope
tak toto by som necakala
SKYEUROPE hlada CC pre BTS, VIE a PRG
http://www.skyeurope.com/sk/o-nas/kariera.aspx
SKYEUROPE hlada CC pre BTS, VIE a PRG
http://www.skyeurope.com/sk/o-nas/kariera.aspx
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 363
- Registrován: 10. 07. 2006, 11:26
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: SkyEurope
NIKIfan píše:tak toto by som necakala
SKYEUROPE hlada CC pre BTS, VIE a PRG
http://www.skyeurope.com/sk/o-nas/kariera.aspx
tam by moh jit akorat tak blazen nebo nekdo, kdo by rad delal charitu pro SkyEurope, kdyz jim dali skoro vsichni vypoved
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
Re: SkyEurope
NIKIfan píše:tak toto by som necakala
SKYEUROPE hlada CC pre BTS, VIE a PRG
http://www.skyeurope.com/sk/o-nas/kariera.aspx
podle zákoníku práce, když ti zaměstnavatel nezaplatí 15 dnů byť jen část mzdy, tak můžeš klidně odkráčet bez jakékoliv výpovědní lhůty. zdá se že toho dost lidí využilo, tak potřebujou holt nabrat nový za tohle mě dushkee sežere ba ne, zase bude psát "akože ja som nad vecou a smejem sa na vás"
Re: SkyEurope
pepa007 píše:NIKIfan píše:tak toto by som necakala
SKYEUROPE hlada CC pre BTS, VIE a PRG
http://www.skyeurope.com/sk/o-nas/kariera.aspx
podle zákoníku práce, když ti zaměstnavatel nezaplatí 15 dnů byť jen část mzdy, tak můžeš klidně odkráčet bez jakékoliv výpovědní lhůty. zdá se že toho dost lidí využilo, tak potřebujou holt nabrat nový za tohle mě dushkee sežere ba ne, zase bude psát "akože ja som nad vecou a smejem sa na vás"
nemam ta za co "sežrát"
ved ty si len napisal, co vravi zakonnik prace
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
- Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
- Pohlaví: muž
- Bydliště: OSR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: SkyEurope
Chcu se zeptat, jaka presne bude ta kapacita jednotlivych typu ve flotile NE? 7kilo ma 148 mist, to vim. A ostatni?
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 126
- Registrován: 18. 09. 2007, 21:48
- Oblíbené typy letadel: B737,B757,B767,B777
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: SkyEurope
Chcem si rezervovat letenku SPU-BTS mam voucher ALE momentalne sa neda platit voucherom neviete dokedy je odstavka systemu. Co ma mrzi, ze pri platbe voucherom sa nedaju platit extra sluzby .... PRECO ?
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 227
- Registrován: 31. 05. 2008, 13:53
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Bratislava
- Stav: Offline
Re: SkyEurope
Tak nam SKY opat prekopava letny letovy poriadok. Posledne upravy z Bratislavy vyzeraju takto:
- denne lety do Istanbulu sa opat premenili na nepekne nocne (click4sky cez den z Prahy to isti),
- Luton uz tiez denne iba jedna frekvencia s dost neskorym priletom do BA 23:30 (zeby AerLingus z Viedne spolu s EasyJetom??),
- Lety do Manchestra sa z vecera presuvaju na obed (zrusene su soboty uplne),
- Lety do Kodane su vo Viedni zrusene a presuvaju sa do Bratislavy (toto celkom nechapem, ale pekne predlzene vikendy pre Slovakov, stvrtok-nedela)
Podobne to vyzera vo Viedni, obmedzeny je Amsterdam aj Nice, vidiet ze sa pocita fakt s ubytkom flotily aj pocas leta oproti minulemu roku...
- denne lety do Istanbulu sa opat premenili na nepekne nocne (click4sky cez den z Prahy to isti),
- Luton uz tiez denne iba jedna frekvencia s dost neskorym priletom do BA 23:30 (zeby AerLingus z Viedne spolu s EasyJetom??),
- Lety do Manchestra sa z vecera presuvaju na obed (zrusene su soboty uplne),
- Lety do Kodane su vo Viedni zrusene a presuvaju sa do Bratislavy (toto celkom nechapem, ale pekne predlzene vikendy pre Slovakov, stvrtok-nedela)
Podobne to vyzera vo Viedni, obmedzeny je Amsterdam aj Nice, vidiet ze sa pocita fakt s ubytkom flotily aj pocas leta oproti minulemu roku...