Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět

Nejvhodnější letoun pro dálkové linky ČSA:

Airbus A330-200
161
45%
Airbus A350
39
11%
Boeing 787 "Dreamliner"
98
28%
Boeing 767-400
33
9%
Zachovat A310-300
9
3%
Jiný
15
4%
 
Celkem hlasů: 355

Atlas
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 172
Registrován: 05. 10. 2008, 12:23
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od Atlas »

Pokud bys Ty svoji reakci zformuloval tak, ze:

Dle standardu a procesu CSA a jeji firemni kultury je na dvou letadlech Dalkove flotily behem cca 8-10 dnu:

1) Ctyri zrusene prelety Atlantiku z technickych duvodu

2) Drzeni PAX hodinu od home base prepravce a ctyri od destinace - po dobu >25 hodin

3) Vypadavani masek za letu, horko v kabinane, nefunkcni ventilace, dlouhodobe nefunkcni audio na Dalkove flotile

naprosto v souladu s temito standardy a procesy CSA, tak klobouk dolu a ani bych uz dal neceknul.

Namisto toho jsem dostal skoleni, ze:

stinitka nejsou zaclonky,
teplo je dobre pro synergii cestovani a sauny,
audio je blbost a boli od neho usi
divertovani pres Atlantik benefitni kratochvili pro poznavani zajimavych letist po zemekouli, pocvik v anglictine a dalsich jazycich a mozna taky kulinarsko-bagetni exoticka viaexkurze ZDARMA,
a ze za fakultativni pobyt na ostravskem letisti po neomezenou odpocinkovou (a jen jedenkrat prerusenou! dobu) a v prestiznich ostravskych hotelich, by si meli PAXove vlastne dobrovolne radi priplatit, protoze je benefitne ochranila pred subtropickym sluncem a slanym morem
kdo by presto neodolal, mel by poctit svoji pozornosti a financnimi castkami radeji konkurenci, nejlepe AirFrance...

A tohle forum ze je primarne urceno na nacvik pozitivnich komunikacnich technik zamestnancu CSA vuci klientum.

Takze moje reakce ani snad nemohla byt jinaci.

MK píše:to Atlas: to, co jsem ti napsal v predchozim prispevku, bych ti napsal, i kdybych delal treba v JZD Chvojkovice-Brod! A jestli sis nevsiml, nefuckoval jsem te za to, ze jsi nebyl spokojeny s nasi A310, ale za to, jak to tady na foru rozmavas a delas z toho strasnou tragedii. Kdybys napsal do jednoho prispevku, ze let s A310 stal za starou backoru, nereknu ani p (a mozna budu i tise souhlasit), ale kdyz to tu dokolecka vyrvavas, tak jsem zareagoval, pac tohle fakt nemusim... A radu, abys letel s jinou spolecosti, bys dostal od vetsiny zamestnancu, kdybys na ne zacal hystericky jecet, jak byl ten let hroznej!

to Admin: nechtelo by to tenhle mega OT trochu promazat? Pripadne zalozit topic Atlas a presunout tam vsechny jeho stiznosti (resp. jednu stiznost mnohokrat nakopirovanou) :)


MK
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 947
Registrován: 21. 02. 2006, 17:48
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od MK »

Ty to porad nechapes! Ja jsem se vytocil proto, ze to strasne prozivas a zahlcujes svymi negativnimi zazitky svoje forum a ja tohle proste nesnasim - je jedno jestli jsi letel s CSA, s Airbusem, atd...klidne si tady mohl psat o strasne jizde na letiste busem 119 (a ja bych ti napsal to samy, jen misto AF bych ti doporucil taxika nebo 100) nebo ceste Pendolinem do Ostravy...ale to ty asi nepochopis a dal tu budes mlit o necem upne jinym...

CafeCafe
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 29
Registrován: 15. 04. 2009, 09:15
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od CafeCafe »

Nerad se zapojuji do tak nechutne debaty ale proste mi to neda.

Po revoluci mel managment velmii malo casu na to obnovit dalkovou flotilu, v te dobe byli na trhu pro csa vhodne co se tyce kapacity i vykonu pouze dva typy stroju a to B767 a A310. I kdyz tehdejsi volba padla na 767 ktera byla pro pozadovane vykony vhodnejsi, cekaci doba na tento stroj byla tak dlouha ze moznost do doby dodani udrzet dalkovou flotilu IL62 byla naprosto neunosna. Proto se zvolila A310. Cele roky slouzily bez problemu ale stejne jako kazdy stroj zacali starnout, ale zadny z CEO za cele ty roky nebyl schopny udelat rozhodnuti a objednat ci pronajmout novejsi stroj i kdyz na to tehdy byla mnohem lepsi konstelace. Tuto moznost maximalne zazdil hornický-tunelářský trafikant Mr.Tvrdik ktery misto toho aby sahl po moznosti pronajmout za vyhodnych podminek A330 ktere tehdy byli k dispozici neudelal nic jineho nez k nasim holkam waAndule a waBozene pribrat sice o neco mladsi ale stejny YAC posleze YAD i kdyz vedel ze provoz dalkove flotily tohoto typu je tezce nerentabilni. Ale jak se snad vseobecne ví, proti tomu co Mr. Tvrdik napachal jiného je toto jen malickost jeho "manazerskeho" pruseru. Mr. Tvrdik sel o trafiku dal ale jeho pusobeni troufam si rict zavrelo dvere jakemukoliv rozvoji. Zustali nam tu mizerne kolektivni smlouvy, desitky AUDIN, (bezprominuti) rozesrany podnik, stovky odborniku co svou praci zily na dlazbe atd atd atd.... A tak se s A310 lita dal, bohuzel jak se v cechach rika z hovna bic neupletes, ale i tak se snazime. Nase 310tky maji nekolik oceneni jako nejlepe udrzovane stroje tohoto typu. Ale maji nemoci jako kazde jine stroje. Priklad: Kamarad par let lita u EK a o jejich castych divertech a zavadach a vypadcich vseho co jen vypadnout muze slysim pri kazde jeho navsteve. Myslite ze v Dubaji pisou v novinach na titulnich strankach ze A380 Emirates divertovalo tam a tam pro uplny vypadek elektriky protoze jim ze sprchy kape na draty? NE! To jen to nase cechackovstvi ktere v nas je nas neustale nuti si srat do vlastniho znizda a neustale poukazovat na chyby druhych a z komaru delat velbloudy.

S 310tkama jsem toho pres louzi ale nejen tam (DXB,KUL,SIN) naletal moc. Dost dalkových letu sem absolvoval i s radou jinych spolecnosti. Az na par vyjimek jsem tak propastny rozdil jaky vy tady popisujete nenasel. Mozna jsem mimo dobu, ale ten pocit ze napr. po 2 mesicnim cestovani po statech nastoupim do "nasi" masiny a reknu si jsem doma... tu bych menit nechtel.



PS: na pripadnou otazku odpovidam:

Ano jsem zamestnanec CSA. Ano jsem na to hrdy.

Night fly
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3039
Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od Night fly »

CafeCafe píše:... zadny z CEO za cele ty roky nebyl schopny udelat rozhodnuti a objednat ci pronajmout novejsi stroj i kdyz na to tehdy byla mnohem lepsi konstelace. Tuto moznost maximalne zazdil hornický-tunelářský trafikant Mr.Tvrdik ktery misto toho aby sahl po moznosti pronajmout za vyhodnych podminek A330 ktere tehdy byli k dispozici neudelal nic jineho nez k nasim holkam waAndule a waBozene pribrat sice o neco mladsi ale stejny YAC posleze YAD i kdyz vedel ze provoz dalkove flotily tohoto typu je tezce nerentabilni...


Nevim to jiste, ale nespada promarnena moznost ziskani zanovnich 330-tek po Swissairu jeste do reditelovani ing. Kuly?

sunset
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 87
Registrován: 15. 06. 2009, 21:26
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od sunset »

CafeCafe, ano a takových je nás tady víc. Jsme hrdí na to, že pracujeme pro tuto firmu, i když je v takových sračkách v jakých je. Jenže to člověk jako Atlas nepochopí


prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od prodejce »

:lol: :lol: vy se s nim ještě bavíte ??

http://www.dfens-cz.com/

Atlas
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 172
Registrován: 05. 10. 2008, 12:23
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od Atlas »

Ne, prave naopak. Kazdy, alespon trochu srdcem, Cech musi byt hrdy, kdyz mu nekdo CSA pochvali. Moji kolegove z evropske centraly predni nadnarodni spolecnosti v Holandsku, se tak nadchli casnosti priletu CSA, ze je mam pres DUS (AMS) v Praze na dve tri hodiny na "sluzebni" pokec, kazdou chvili. Udelali si z CSA taxik do cele Stredovychodni Evropy. Mile si pak uzivaji v ramci SkyTeamu a peclive mne informuji, kam a s kterou kolegyni poleti za ne soukrome na vikend a v jake pujcovne jsou kde za jejich CSA mile nejlepsi auta. Kdyz si dam s nimi sraz nekde ve tretim meste, maji tolik mil, ze si vyzvednou soukrome nejvetsi a nejdrazsi auto a pak ho nechaji v hotelu a stejne jezdi se mnou a je jim to suma fuma. Dokonce uz letaji polosoukrome DUS (AMS) - Berlin. Samozrejme s "dulezitym" pracovnim obedem v Praze:-) Misto toho, aby mne to prudilo, ze je musim trpet a hostit, mi to naplnovalo pychou. A nejsou sami, i dalsi partneri treba z Francie letaji pres Prahu do BTS apod. Pivem a knedlikama to asi nebude. Mozna slicnyma letuskama? Asi toho bude vic dohromady...

O to vic cloveka rozhodi, kdyz se odnekud z dalky po par mesicich vraci domu a zjisti, ze den predtim letadlo nedorazilo. A to co pro neho kupodivu prileti (zkrizene se saunou), tak je v rozkladu. Navic jednomu z tech dvou vypadaly za letu masky a v nemalem poctu. Po priletu domu dalsi "povzbudiva" story s Ostravou a dalsim navaznym zrusenym JFK behem par malo dnu.

Kdyz to sem napisu, dostanu "skolu" terminologie "zaclonky/zavesy". Plus doporuceni, abych se nechal vysetrit. A letal s Air France.

V dnesni dobe delaji aerolinky vsechno mozne, aby ulovili platiciho klienta. Jejich (a nejich nahanecu) nabidky mi spammuji mailbox nekolikrat denne. Vnucuji kreditky s kreditem nejen mil, ale i hotovosti, jen za to, aby se dostaly do penezenky. V jedne me americke bance jsem si ani nemohl vybrat novou kartu, ktera by nebyla :!: co-brandovana s nejakou aerolinkou. K tomu ihned dolarovy a milovy benefit. Jen za to, ze mne pak prisel paralelne s kartou navod na zemekouli od vybrane aerolinky, ktery se ani nevesel do schranky. Pritelkyne se divi, ze na ni vubec nechci Vase letenky a ZEDka. Proc? Abych je pouzival sluzebne a kratil Vam a ji prijmy? A byl v dvojnasobne nejistote, co, kdy, kam? Abych nemohl jeste dva dny po ocekavanem priletu mit s nekym dojednanou dulezitou schuzku nebo navazujici sluzebni cestu? A predstudovaval hotely v kazdem vychozim i prestupnem bodu? Asi jsem vadnej a utracim zbytecne rozhazovacne sluzebne a soukrome za jistotu a pohodli. Mozna proto si tady s ostatnimi nyni nerozumim. Doba se proste meni, mozna jsme zpysneli, zpohodlneli, precitliveli. A narocni, protoze i na nas je kazdy narocny a jen tak muzeme existovat a mit pravo volby. Ale jsme i rozmazleni od nabidek a benefitu konkurence a dotycnych alianci. Jen CSA stale ocekava neskonaly vdek kazdeho PAXe, ze "se svezl konecne poprve a jednou za zivot v letadle".


CafeCafe píše:Nerad se zapojuji do tak nechutne debaty ale proste mi to neda.

A380 Emirates divertovalo tam a tam pro uplny vypadek elektriky protoze jim ze sprchy kape na draty? NE! To jen to nase cechackovstvi ktere v nas je nas neustale nuti si s**t do vlastniho znizda a neustale poukazovat na chyby druhych a z komaru delat velbloudy.

S 310tkama jsem toho pres louzi ale nejen tam (DXB,KUL,SIN) naletal moc. Dost dalkových letu sem absolvoval i s radou jinych spolecnosti. Az na par vyjimek jsem tak propastny rozdil jaky vy tady popisujete nenasel. Mozna jsem mimo dobu, ale ten pocit ze napr. po 2 mesicnim cestovani po statech nastoupim do "nasi" masiny a reknu si jsem doma... tu bych menit nechtel.

PS: na pripadnou otazku odpovidam:

Ano jsem zamestnanec CSA. Ano jsem na to hrdy.
Naposledy upravil(a) Atlas dne 17. 06. 2009, 20:00, celkem upraveno 1 x.

CafeCafe
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 29
Registrován: 15. 04. 2009, 09:15
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od CafeCafe »

Jen te musim upozornit ze letame zhruba do 60 stanic a pouze 2 jsou operovany A310...

Ale pokud letas napr. do Londyna pres NYC nebo do Madridu pres Toronto a desis se nasich A310 z 90let...a preferujes letadla Delty z let 80tych ale i 90tych nebo KLM a jejich MD11 nebo BA a staricke 747....LH a A330 kde budes koukat na stejnou teslu jako u nas... opravdu ti jako kolega doporucim LETEJ S KONKURENCI... bohuzel nadejne vyhlidky dalkove flotily nejsou...a strkat LCD on demand....nebo flat seats do A310 je jako davat koupit si domaci kino k tesla orava televizi :-) ber muj komentar jako sarkasmus ale opravdu nevim a myslim ze ani kolegove tady, co vic ti na to napsat. ZA CSA SE HLUBOCE OMLOUVAM ZE NEMAME FLOTILU 777 :-) pekny den

cocik
autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
Příspěvky: 1689
Registrován: 12. 08. 2008, 05:05
Bydliště: CTU
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od cocik »

CafeCafe píše:ZA CSA SE HLUBOCE OMLOUVAM ZE NEMAME FLOTILU 777


Konecne slovo chlapa! :D

btw> To jsou ty transatlanticky linky obsazeny opravdu takovejma pleckama? Tady v Asii je vsechno na delsi trat vesmes 777 nebo 330, jenom tu a tam par starejch 747. Uz se pri rezervacich ani nedivam na typ letadla...

Atlas
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 172
Registrován: 05. 10. 2008, 12:23
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od Atlas »

Opet Ti musim potrvdit, ze jsem nestastny, kdyz nemuzu po Evrope a okoli letet CSA a hrkat s nekym jinym. Moji kolegove take neletaji CSA po Stredovychodni Evrope jen kvuli milim a letuskam, ale kvuli moznosti naplanovat si nasledny program. Na TV kazdy kasle, protoze ma dost prace na PDA nebo na notebooku za tu max. jednu hodinu letu v hladine.

Pres ocean je to ale jine, tam i nefunkcni audio a neexistence zdroje na ntb nastve. Kdyz naskocim v Praze na AA s BA do Londyna a do JFK, ztratim dve hodiny na obed v Londyne. Firme nebo sobe usetrim oproti CSA vzdy nejake 4-5.000,- . (Tusim ze) A320 a B777 vyvonene a crew se muze prerazit ochotou. Pri vystupu ve dverich kapitan i copilot a zertuji s PAXama. Nevrzne ani sroubek. TV doopravdy neresim.

Takze pak se cim dal hur clovek smiruje s tim, aby premlouval kolegy a zname z Moravy, at neletaji do JFK z Vidne a nenechavaji CSA na periferii sveho vnimani. Takze pak ty prehrate kabiny a chrcici audia a zkazky o dalsich soubeznych malerech, + skoleni z terminologii, clovek vnima doopravdy citliveji, nezli nekdo, komu to pripada v ramci standardu, procesu a firemni kultury (A HLAVNE MOZNOSTI) v poradku:-(

CafeCafe píše:Jen te musim upozornit ze letame zhruba do 60 stanic a pouze 2 jsou operovany A310...

Ale pokud letas napr. do Londyna pres NYC nebo do Madridu pres Toronto a desis se nasich A310 z 90let...a preferujes letadla Delty z let 80tych ale i 90tych nebo KLM a jejich MD11 nebo BA a staricke 747....LH a A330 kde budes koukat na stejnou teslu jako u nas... opravdu ti jako kolega doporucim LETEJ S KONKURENCI... bohuzel nadejne vyhlidky dalkove flotily nejsou...a strkat LCD on demand....nebo flat seats do A310 je jako davat koupit si domaci kino k tesla orava televizi :-) ber muj komentar jako sarkasmus ale opravdu nevim a myslim ze ani kolegove tady, co vic ti na to napsat. ZA CSA SE HLUBOCE OMLOUVAM ZE NEMAME FLOTILU 777 :-) pekny den

CafeCafe
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 29
Registrován: 15. 04. 2009, 09:15
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od CafeCafe »

Dobre.....tak jinak....tak zakupte s kolegy par lepsich letadel...a vver tomu ze my to je uvitame :-) Porad totiz nechapu ceho tu chces docilit nebo dosahnout ?! Opakovanim prehrate kabiny a chrciciho audia a vyzdvyhovani negativ sam sobe ale ani nam nicim nepomuzes. Opakuji pokud ti vyhovuje BA letej s BA .....je demokracie , zdrava konkurence moznost neomezene volby. To je stejne usmevne jako celozivotni majitel VW nadavajici na FIAT.....

Opravdu atlas....tak nam prozrad co od nas chces slyset :-)

Tim co tu reprezentujes kazis praci mou i mych kolegu, kteri zastarajici techniku snazi kompenzovat perfektnim servisem a snahou udelat vse co na cestujiciho ocich vidi....mluvim za sebe a urcite i za par kolegu tady na tomto foru kteri kdyby to brali jinak nez ja tak ani neceknout :-)

Atlas
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 172
Registrován: 05. 10. 2008, 12:23
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od Atlas »

Asi jsme kazdy v jinem paralelnim vesmiru: Urcite ne utok, zesmesnovani, bagatelizace...

Alespon v mem oboru a firemni kulture by to neproslo a nebylo trpeno ani u sebelepsiho specialisty vesmiru.

Mozna vysvetleni, proc pres Atlantic musim trpet v cca 25-28C, proc je audio pro stejnou linku neopravitelne za nekolik dnu po sobe, proc vypadavaji masky ve velkem poctu...

Alespon v mem vesmiru bych se toho nadal vuci platicimu klientovi a decision makerovi spis, nezli urazek a protiutoku, peskovani a trainingu v zargonech a terminologiich. Sam vidis, ze alespon PRG-JFK mam naletanou i jinudy, takze pokud by mi to bylo u pr....., ani neceknu a sbohem a satecek. Ale doba, kdy clovek mohl prezivat jako ovce a hledat jen, kudy je nejsireji rozevrena ohrada, je snad za nama, diky bolsevikovi i soucasne krizi. Obcas koupim nejaky vyrobek nebo sluzbu jako sazku na budoucnost, i kdyz vim, ze z kratkodobeho pohledu je to ztrata. Ale vyrazenim jednoho dodavatele z trhu nebo tendru, se okamzite stavam i samotnym rukojmim tech ostatnich. Takze asi tak.

CafeCafe píše:Dobre.....tak jinak....tak zakupte s kolegy par lepsich letadel...a vver tomu ze my to je uvitame :-) Porad totiz nechapu ceho tu chces docilit nebo dosahnout ?! Opakovanim prehrate kabiny a chrciciho audia a vyzdvyhovani negativ sam sobe ale ani nam nicim nepomuzes. Opakuji pokud ti vyhovuje BA letej s BA .....je demokracie , zdrava konkurence moznost neomezene volby. To je stejne usmevne jako celozivotni majitel VW nadavajici na FIAT.....

Opravdu atlas....tak nam prozrad co od nas chces slyset :-)

Tim co tu reprezentujes kazis praci mou i mych kolegu, kteri zastarajici techniku snazi kompenzovat perfektnim servisem a snahou udelat vse co na cestujiciho ocich vidi....mluvim za sebe a urcite i za par kolegu tady na tomto foru kteri kdyby to brali jinak nez ja tak ani neceknout :-)

CafeCafe
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 29
Registrován: 15. 04. 2009, 09:15
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od CafeCafe »

Achjo asi hloupa reakce....ale za tech 16 let co letam s csa dalkovky cca. 2-5rocne se mi zmínene vypadavani stalo v poctu priparu "0" nefungujici A/C v poctu "0" nefunkcni audio/video v poctu "2" ....coze je dost slusny prumer....zajimala by me tva statistika....kolikrat se nad tvou hlavou houpala maska a padal si vedrem a nebo ti nekdo zakazal kochat se vyhledem na gronskou a nutil te zatahnout roletku.....ci ti bylo odepreno poslouchat Dvorakovu noovosvetskou....nebo zvuk treba k Dabel nosi Prada :-) kamarade... porad cekam na odpoved na otazku...co po nas jako po zamestnancich ci spolecnosti chces :-) aby jsme garantovali ze si Jazz poslechnes a nebo ti vratime cenu letenky?..... ono je hold kazdeho problemu videt kdyz se flotila sklada ze 2 stroju na 2 pravidelne linky ....u af se to strati ci neprosakne...maji operaticni zalohu....tu my postradame :-)

Takze snad naposled....co tim chtel basnik rict? O co ti jde? Pokusil sem se ti vysvetlit proc nemame modernejsi stroje a proc nemuzou byt ve 13O% stavu...pokud mi neumis odpovedet bez toho aby jsi opakoval pokazde to same na bazi politicke mluvy (tzn. myslim si ze jsem rekl vse vsak posluchac nechape ani slabiku) tak se nenamahej psanim noveho odstavce kde budou akorad prehazena slova....ale rovnou svuj miinuly prispevek zkopiruj a posli znovu a nebo se na to prosim vykasli a mlc.

Neber to zle, snazil sem se pouze nalezt odpovedi na me otazky nebo slyset negativni kritiku na TVE VLASTNI ZKUSENOSTI.

Do tedka mam spis dojem ze jsi standartni cesky stezovatel stylu co je ceske to je spatne :-)

dell
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1243
Registrován: 17. 11. 2006, 23:07
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od dell »

Atlas píše:Kdyz naskocim v Praze na AA s BA do Londyna a do JFK, ztratim dve hodiny na obed v Londyne. Firme nebo sobe usetrim oproti CSA vzdy nejake 4-5.000,- . (Tusim ze) A320 a B777 vyvonene a crew se muze prerazit ochotou. Pri vystupu ve dverich kapitan i copilot a zertuji s PAXama.


aha, já vždycky myslel, že piloti by se měli plně věnovat přípravě kokpitu a předletové přípravě, než si honit ego a machrovat před cestákama... :mrgreen:

Atlas
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 172
Registrován: 05. 10. 2008, 12:23
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od Atlas »

Asi je tem pilotum (jejich americkym a jinym zapadnim odborum, stewardum, pozemnimu personalu a dalsim) jasny, ze pokud se budou piloti chovat jako primadony, tak pristi blizky kus (a jen dali stesti a pan buh) si diky volbe "odpornych, upocenych a protivnych cestaku") zatanci tak leda nekde v Rovnikove Africe nebo v Jizni Americe s nakladem zbrani, koksu a jineho kontrabandu za hlavou :D A pri opravdu velke porci stesti, mozna budou tancit pod emblemem s arabskymi, indickymi nebo cinskymi znaky. A budou se ptat, ktery soused je na kafi s jejich manzelkou a jake zkusenosti maji v tu samou chvili jejich deti s injekcni strikacnou nebo s nejakou svihlou sektou.
Takze se snazi, aby ti "odporni, upoceni a protivni" cestaci, byli jejich co nejblizsimi sousedy hodne dlouho.
Clovek bez empatie se ale, misto dvou tri minut s hlavou v kabine a peti zdvorilostnich vet, radeji zacte do brozurky nebo si da obligatni kaficko bez vibraci. A bude doufat, ze to za neho nekdo jiny ukope...

dell píše:
Atlas píše:
Kdyz naskocim v Praze na AA s BA do Londyna a do JFK, ztratim dve hodiny na obed v Londyne. Firme nebo sobe usetrim oproti CSA vzdy nejake 4-5.000,- . (Tusim ze) A320 a B777 vyvonene a crew se muze prerazit ochotou. Pri vystupu ve dverich kapitan i copilot a zertuji s PAXama.


aha, já vždycky myslel, že piloti by se měli plně věnovat přípravě kokpitu a předletové přípravě, než si honit ego a machrovat před cestákama... :mrgreen:


Odpovědět