Za doláče Strýčka Sama (PRG-FRA-IAD/IAD-SFO/SFO-BOS/BOS-FRA-PRG)

jbb
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 26
Registrován: 24. 12. 2019, 23:12
Status: Offline

SFO-BOS

Příspěvekod jbb » 30. 01. 2020, 06:25

Tohle ráno už jsem vstával na budík - tedy, adaptace na west-coast time už se podařila - práv včas abychom v tom zase udělali trošku bugr.

Loučíme se s tramvajkami, koukáme zespoda na Oakland Bay Bridge a jedeme kolem arény kde se hraje basket (říkal kolega, který tam prý doběhl (!)
IMG_20200129_081944.jpg
IMG_20200129_081944.jpg (140.24 KiB) Zobrazeno 1440 x
IMG_20200129_082023.jpg
IMG_20200129_082023.jpg (135.76 KiB) Zobrazeno 1440 x
IMG_20200129_082713.jpg
IMG_20200129_082713.jpg (165.47 KiB) Zobrazeno 1440 x


Na letišti máme jako vždy dost času - tentokrát mne vyhmátl celotělový skenner - celá záda mi svítí červeně. Že jestli je nemám spocená - no, mám, takže jen si mne osahejte, dobrou chuť... Čas trávíme lozením po letišti, část E-F je vyhrazena United, tak koukám na Bulíčka, ale obdivuju hlavně Dreamlinera... Je to opravdu hezké letadlo, ne taková obvyklá trubka.
IMG_20200129_091950.jpg
IMG_20200129_091950.jpg (93.95 KiB) Zobrazeno 1440 x
IMG_20200129_092118.jpg
IMG_20200129_092118.jpg (73.86 KiB) Zobrazeno 1440 x
IMG_20200129_092831.jpg
IMG_20200129_092831.jpg (82.95 KiB) Zobrazeno 1440 x
IMG_20200129_102210.jpg
IMG_20200129_102210.jpg (96.74 KiB) Zobrazeno 1440 x


Náš Gate F21 je samozřejmě zase to nejvzdálenější, co se dá na letišti najít, cesta z hlavního traktu je přes dva travelátory - po cestě potěší na špagátech velké modely z Bitvy o Británii (Ala nikdy před tím tolik lidí nemuselo být vděčných tak malému množství....)
IMG_20200129_101532.jpg
IMG_20200129_101532.jpg (91.24 KiB) Zobrazeno 1440 x
IMG_20200129_101909.jpg
IMG_20200129_101909.jpg (156.69 KiB) Zobrazeno 1440 x


U Gatu už je dav a video hlásí "boarding on time" - ovšem řečeno slovy klasika - Kam se sereš Máchale, když Ti chybí letadlo. A ono dost dlouho opravdu chybí, nakonec se však objeví a razí si to cestu k našemu gatu.
IMG_20200129_104508.jpg
IMG_20200129_104508.jpg (77.69 KiB) Zobrazeno 1440 x
IMG_20200129_105557.jpg
IMG_20200129_105557.jpg (98.3 KiB) Zobrazeno 1440 x


UA1865, BOS-SFO, B757-200W, LF=100%
Na tenhle let jsem se těšil, s 757 jsem ještě neletěl a mně se tenhle typ velmi líbí - ten čumák je daleko hezčí než u Bulíka a tak zajímavě prosedlý spodek trupu také jinde není k nalezení. Proti odletové ceduli se letadlo nakonec doplnilo opravdu do plna. Máme jako skupina přední řady a na nich se skví Economy Plus. Fakt? Ani nedýchám, ale ano! Má řada 9 má velmi slušný legroom - omezující je spíše šířka sedaček, kdy se se sousedy dloubu do jejich loktů. Ale legroom a poduška hlavy jsou více než dostatečné.
IMG_20200129_102704.jpg
IMG_20200129_102704.jpg (74.43 KiB) Zobrazeno 1440 x
IMG_20200129_112339.jpg
IMG_20200129_112339.jpg (76.45 KiB) Zobrazeno 1440 x


Poněkud nám roste zpoždění, neboť IFE se rozhodlo stávkovat - nakonec ho nahodí a hele - Linux. Ovšem já se přihlašuju tak úspěšně, že ho přepnu do čínštiny - vzpomínám na doby, když jsme tak přepnuli kamarádce mobil do arabštiny. Za chvíli ovšem IFE zase vypadne a mi jdeme na start zase bez něho. Posádka se vytrvale omlouvá.
IMG_20200129_113216.jpg
IMG_20200129_113216.jpg (68.08 KiB) Zobrazeno 1440 x
IMG_20200129_120819.jpg
IMG_20200129_120819.jpg (62.13 KiB) Zobrazeno 1440 x


Zase pár žánrových obrázků puškáry a ostatních letadel a jdeme na start - 757 jde hezky "za plynem" a rozhodně to nepřipomíná to trápení s 737 v IAD.
IMG_20200129_121525.jpg
IMG_20200129_121525.jpg (103.52 KiB) Zobrazeno 1440 x
IMG_20200129_121646.jpg
IMG_20200129_121646.jpg (95.67 KiB) Zobrazeno 1440 x
IMG_20200129_122839.jpg
IMG_20200129_122839.jpg (140.42 KiB) Zobrazeno 1440 x


Po dosažení letové hladiny přichází další překvapení dne - jídlo! Opravdové jídlo. Není ho moc, ale je to jídlo! Máslo nebylo, takže roztíratelnost nehodnotíme. Žádám své oblíbené kafe a kolu, stevard dí že to či to - pak ovšem doplňuje, že samozřejmě mohu dostat oboje a že nás baví místo nefunkčního IFE.
IMG_20200129_132704.jpg
IMG_20200129_132704.jpg (80.81 KiB) Zobrazeno 1440 x


Nakonec i to IFE rozchodí, před přistáním dostáváme ještě malý snack - takže to celé připomíná spíše transatlantický let než transkontinentál - celkově vzato spokojenost.
IMG_20200129_150940.jpg
IMG_20200129_150940.jpg (69.9 KiB) Zobrazeno 1440 x


Po přistání na BOS přejímáme kufry a je nám přistaven busík hodně podobný tomu co jsme měli v SF - takže mám všichni svá oblíbená místa.
IMG_20200129_180134.jpg
IMG_20200129_180134.jpg (78.59 KiB) Zobrazeno 1440 x
IMG_20200129_212610.jpg
IMG_20200129_212610.jpg (81.59 KiB) Zobrazeno 1440 x


Už za hluboké tmy dorážíme do našeho hotelu olbřímí velkosti - v každém patře je 111 (ano one-eleven) pokojů.
IMG_20200129_221042.jpg
IMG_20200129_221042.jpg (96.47 KiB) Zobrazeno 1440 x


Nu a je čas dát si dvacet, ty tři hodiny budou chybět...


jbb
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 26
Registrován: 24. 12. 2019, 23:12
Status: Offline

BOS

Příspěvekod jbb » 01. 02. 2020, 01:02

Dvodenní pobyt v Bostonu se nesl jak v duchu pracovním, tak i oddechovém.
Pohled z hotelu není zdaleka tak skvělý, jako ten v SF. Nu což, spí se tu dobře, ale ta skyline mi chybí.
IMG_20200130_091651.jpg
IMG_20200130_091651.jpg (188.56 KiB) Zobrazeno 1306 x


Město má zase takovou více evropskou architekturu, ovšem samozřejmě kde najdeme v Evropě tolik výškových budov, že?
IMG_20200130_091213.jpg
IMG_20200130_091213.jpg (138.44 KiB) Zobrazeno 1306 x
IMG_20200130_093216.jpg
IMG_20200130_093216.jpg (110.29 KiB) Zobrazeno 1306 x
IMG_20200130_095041.jpg
IMG_20200130_095041.jpg (235.93 KiB) Zobrazeno 1306 x
IMG_20200130_095803.jpg
IMG_20200130_095803.jpg (170.04 KiB) Zobrazeno 1306 x


Naše první návštěva byla na MIT u jednoho z tamějších profesorů. Copak mi asi tenhle vstupní trakt připomíná... No ano, není ona to nevlastní sestra Tančícího domu? Tyhle podivná okna přeci poznávám. Taky že ano - tatínek, tedy architekt, je týž - budiž to důkazem, že "jedinečná architektura" nebývá zase tak jedinečná - tedy že architekti si jedou podle svého mustru ať jsou kde jsou. A ne, nelíbí se mi ani tohle, ani Tančící dům.
IMG_20200130_100342.jpg
IMG_20200130_100342.jpg (118.71 KiB) Zobrazeno 1306 x
IMG_20200130_100340.jpg
IMG_20200130_100340.jpg (146.31 KiB) Zobrazeno 1306 x


Na cestě na další schůzku potkáváme výjezd záchranky - sjely se tam dva hasičské vozy, záchranka a policie. Jak policie tak záchranka patří přímo pod MIT, což je taková hezká ukázka fragmentace jak zdravotní péče, tak výkonu práva.
IMG_20200130_114619.jpg
IMG_20200130_114619.jpg (102.65 KiB) Zobrazeno 1306 x
IMG_20200130_114658.jpg
IMG_20200130_114658.jpg (137.73 KiB) Zobrazeno 1306 x


Odpoledne jsme pokračovali do MassGen a následující den navštívili i Brigham & Women - v obou případech jsme však pouze řešili věci kolem IT, na sály či alespoň jiný klinický provoz skutečně nedošlo. V obou nemocnicích používají EPIC a prý jsou již dnes 100% propojeni mezi sebou. Když zmiňovaly ceny co za to zaplatili, přítomným IT specialistům v naší výpravě se udělalo nevolno (a propadli stejné deprézy jako já při návštěvě simulačního centra na UC Davis).

V rámci volného programu jsem neopomněl muzeum lékařství při MassGen - je maličké, ale minimálně některé (zřejmě zcela původní) artefakty opravdu stojí za zhlédnutí.
IMG_20200131_132117.jpg
IMG_20200131_132117.jpg (95.19 KiB) Zobrazeno 1306 x
IMG_20200131_133909.jpg
IMG_20200131_133909.jpg (99.67 KiB) Zobrazeno 1306 x


A pak jsem samozřejmě zavítal do Ether Dome, tedy místa, kde byla podána první éterová narkóza. Původní budova MassGen stále stojí a jinak se používá k dennímu provozu. Skutečně ale zaujme co vyrostlo kolem - to kdyby zkusili u nás v našich původních zařízeních (a jedno jakých - František, Karlák, ba i Thomayerka), tak to by naši památkáři asi spáchali hromadně seppuku.
IMG_20200131_142323.jpg
IMG_20200131_142323.jpg (92.41 KiB) Zobrazeno 1306 x
IMG_20200131_140440.jpg
IMG_20200131_140440.jpg (94.06 KiB) Zobrazeno 1306 x
IMG_20200131_143156.jpg
IMG_20200131_143156.jpg (199.57 KiB) Zobrazeno 1306 x


Zpět jsem šel přes Beacon Hill kde na člověka dýchne taková anglická atmoška.
IMG_20200131_143753.jpg
IMG_20200131_143753.jpg (192.86 KiB) Zobrazeno 1306 x
IMG_20200131_144017.jpg
IMG_20200131_144017.jpg (200.44 KiB) Zobrazeno 1306 x
IMG_20200131_144023.jpg
IMG_20200131_144023.jpg (240.92 KiB) Zobrazeno 1306 x
IMG_20200131_144216.jpg
IMG_20200131_144216.jpg (223.92 KiB) Zobrazeno 1306 x


No a došlo i na muzeum Bostonského pití čaje, i když teda to byla na mne až zbytečně velká "americká" show.
IMG_20200131_152243.jpg
IMG_20200131_152243.jpg (134.84 KiB) Zobrazeno 1306 x


Skutečným kulturním vrcholem pobytu v BOS a možná v celém USA byl ale čtvrteční večer. Někteří z nás chtěli jít na NBA, nás ostatní napadl muzíkál. A ano, organizátoři nám sehnali lístky na Mean Girls do Opera house. Zážitek to byl ne-sku-teč-ný... Byli jsme ve třetí řadě uprostřed (fakt nevím jak to ráno zařídili a večer byly lístky - to divadlo bylo vyprodané). Výkony perfektní, všichni herci (až na pár "starších postav") skutečně náctiletí - to co by u nás oběhávala Bílá a dělala studentku, tak tady opravdu studenti hrají. Pár muzikálů jsem v ČR viděl, většinu z nich z prvé či druhé řady, ale tohle je ne o level, ale o půl galaxie jinde... Některé zvyky ale překvapily - například není opakovaná děkovačka a když se herci rovnají na konci na jevišti, tak už půlka diváků prchá pryč. A taky byla zajímavá fronta na záchody, kterou organizátoři řešili dispečerským řízením kabinek (na dámských osoba s mikrofonem vyvolávala prázdné kabinky).
IMG_20200131_180402.jpg
IMG_20200131_180402.jpg (130.09 KiB) Zobrazeno 1306 x
IMG_20200130_185454.jpg
IMG_20200130_185454.jpg (144.59 KiB) Zobrazeno 1306 x
IMG_20200130_190959.jpg
IMG_20200130_190959.jpg (129.14 KiB) Zobrazeno 1306 x
IMG_20200130_205353.jpg
IMG_20200130_205353.jpg (121.58 KiB) Zobrazeno 1306 x
IMG_20200130_210635.jpg
IMG_20200130_210635.jpg (106.47 KiB) Zobrazeno 1306 x


No a to je z Bostonu vše. Zítra odpoledne boardujeme let na FRA. Podařilo se mi v 747-400 získat při loterie zvané "elektronický check-in" získat doporučované místo 33A, tak snad bude tak pěkné jak ho slibují.

jbb
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 26
Registrován: 24. 12. 2019, 23:12
Status: Offline

BOS-FRA

Příspěvekod jbb » 14. 02. 2020, 07:49

S odstupem daným spoustou povinností po návratu do Kráteru je potřeba dokončit reportík...
Nastává naše poslední ráno, skoro každý z nás vyráží plundrovat na poslední chvíli obchody (i moje zavazadlo během expedice přibralo ze 13kg na 18kg a to jsem ještě řidiče v SF podaroval Becherovkou. Tedy zabaleno, check-out máme ve dvanáct a už na nás čeká busík s transferem na letiště.
IMG_20200201_115023.jpg
IMG_20200201_115023.jpg (140.09 KiB) Zobrazeno 1003 x


Terminál E Boston Logan Int. je malý prostůrek s domácí atmoškou - je tu pouze dvanáct gatů a naprostá většina letů letí později než ten náš - jak se je možné přesvědčit na odletové tabuli, náš let do FRA je ten den třetí - dříve odlétají pouze v krátkém rozmezí dvě Číny, naprostá většina Evropy letí až večer (let jsem vybíral i s tím abychom byli v Praze ráno co nejdříve). Mimochodem, těm americkým odletovkám seřazeným ne dle času, ale dle destinace, jsem přišel na chuť. Je to přehlednější a našinec asi ví kam letí, že?
IMG_20200201_123917.jpg
IMG_20200201_123917.jpg (151.95 KiB) Zobrazeno 1003 x
IMG_20200201_140215.jpg
IMG_20200201_140215.jpg (126.76 KiB) Zobrazeno 1003 x


Protože na security je volno, jsme v zápětí uvnitř a nastává otázka co s časem. Obchodů pomálu, hlad nemáme - já to trávím průzkumem letiště, kdy je možné (i když je to daleko) proniknout dál přes prst C (a asi by to šlo ještě dál, ale obchody jsou stále ty samé).
IMG_20200201_133809.jpg
IMG_20200201_133809.jpg (67.39 KiB) Zobrazeno 1003 x


Tedy vracím se zpět do našeho miniterminálu a provádím šocení jiných dálkovek - Air Lingus, zmíněné dva Hainany, u vedlejšího terminálu C potom místní Embraer (těch jsem tu viděl během pobytu dost) a lze zahlédnout i malý biz-jet a v dálce hangáry s odstaveným náklaďáčkem od UPS.
IMG_20200201_125831.jpg
IMG_20200201_125831.jpg (107.61 KiB) Zobrazeno 1003 x
IMG_20200201_134608.jpg
IMG_20200201_134608.jpg (88.59 KiB) Zobrazeno 1003 x
IMG_20200201_140024.jpg
IMG_20200201_140024.jpg (100.67 KiB) Zobrazeno 1003 x
IMG_20200201_153744.jpg
IMG_20200201_153744.jpg (85.2 KiB) Zobrazeno 1003 x
IMG_20200201_153307.jpg
IMG_20200201_153307.jpg (92.37 KiB) Zobrazeno 1003 x
IMG_20200201_130821.jpg
IMG_20200201_130821.jpg (55.81 KiB) Zobrazeno 1003 x
IMG_20200201_135220.jpg
IMG_20200201_135220.jpg (79.92 KiB) Zobrazeno 1003 x


Naše Královna Nebes, 747-400 dosedá asi tři hodiny před naším odletem a připojuje se na náš gate E-10.
IMG_20200201_130225.jpg
IMG_20200201_130225.jpg (96.46 KiB) Zobrazeno 1003 x
IMG_20200201_130454.jpg
IMG_20200201_130454.jpg (96.11 KiB) Zobrazeno 1003 x


LH423, BOS-FRA, 747-400, LF~50%, Pomoc v nesnázích & návštěva kokpitu
Boarding začíná na čas a také včas končí - letuška mi tvrdila něco o LF 60%, ale okometricky to tak není - to letadlo je opravdu dost prázdné a většina lidí má pro sebe minimálně dvě sedačky či celou trojsedačku. Normálně prý létají plní, přemýšlí jestli za to nemůže počínající epidemie koronaviru.
IMG_20200201_154835.jpg
IMG_20200201_154835.jpg (62.77 KiB) Zobrazeno 1003 x


Moje místo 33A má opravdu královský legroom. Potíž je jen v tom stolku, který je trošku varchlatý a pak je tu ještě jedna věc - na rozdíl od klasické trojsedačky tady máte vpravo od sebe pevnou područku do které se ten stolek skládá. Tedy, pokud byste měli pro sebe celou trojsedačku (jako já, když se spolucestující na 33C ještě před startem přestěhoval někam do zadu), tak si přes ní nelehnete (tedy lehnete, ale ta pevná pravá područka bude dost vadit). Tedy, 33A je skvělé když je plné letadlo, ale jako "trojsic" to většinu výhod postrádá.
IMG_20200201_155859.jpg
IMG_20200201_155859.jpg (87.05 KiB) Zobrazeno 1003 x
IMG_20200201_160239.jpg
IMG_20200201_160239.jpg (54.1 KiB) Zobrazeno 1003 x


Již v 16:10 máme naboardováno, ale kapitán vysvětluje že při plánované letové době musíme na zemi počkat - FRA kvůli Larmschutz přijímá až od 5:00 a to nám nevychází. Nakonec v 16:24 začíná pushback a my vyrážíme. Přitom oceňuji mnohem lepší obrazovky a celý systém, než ten co měla ta 747-8i cestou do WAS - zřejmě tyto 747-400 prodělali nějakou rekonstrukci interiéru. Na airshow je krásně vidět celé letiště a jak po něm jedeme. Potom start a .... Bye, America!
IMG_20200201_163442.jpg
IMG_20200201_163442.jpg (84.62 KiB) Zobrazeno 1003 x
IMG_20200201_163550.jpg
IMG_20200201_163550.jpg (88.97 KiB) Zobrazeno 1003 x
IMG_20200201_163900.jpg
IMG_20200201_163900.jpg (53.84 KiB) Zobrazeno 1003 x


Po nastoupání do letové hladiny je servírována chutná večeře (cestou sem to bylo o malinko lepší, i ta roztíratelnost másla byla tak 6/10, ale zas tak hrozné to nebylo) - myslím že z hlediska cateringu je LH jinde než třeba AF a (už jen proto) bych si je příště vybral zas. A nejen proto - mám rád když personálu rozumím a to mi u Žab nejde. Po večeři je ještě nabídka Baileys nebo Koňaku, tedy je čas se chvíli prospat, neboť jet-lag už sedí za krkem...
IMG_20200201_173751.jpg
IMG_20200201_173751.jpg (102.35 KiB) Zobrazeno 1003 x
IMG_20200201_225850.jpg
IMG_20200201_225850.jpg (69.53 KiB) Zobrazeno 1003 x


Leč člověk míní... Krátce po večeři registruji pobíhání letušek a pak jedna nese kyslíkovou flašku. Tedy, to není normální. A když něco není normální, tak lidé mé specializace většinou zajímá, co se děje. A nemusím daleko - před záchody, tedy před sedadly 32K, mají na zemi paní a tato vypadá docela bíle. Identifikuji jako lékař a od letušek přichází nečekaná, ale velmi správná otázka - "Jaká specializace?" Moje odpověď "Notfallmedizin" je docela uklidní - ptáme se co máme. A že prý všechno co si vzpomenu, jenom to musím používat já a ne oni (saturace, glukometr, EKG, AED, ambuvak... Na intubaci jsem se neptal, snad také). Paní je prekolapsová, ale jinak vcelku stabilní vleže s normálními vitálními hodnotami.
Takže jí domlouvám místo vepředu (mají volné) a přemyšlím co dál - po deseti minutách ji není ani hůře, ale ani lépe - což tedy nemáme rádi, obyčejný kolaps z nedostatku tekutin, například, by se měl dávat dohromady rychleji. Pátrám po eventualitách, právě jsme totiž opustili pevninu - ovšem podle kapitána je v případě Medical Emergency nejlepší se otočit zpět na Boston ?! To je dvě a půl hodiny, copak v Halifaxu (ten by byl tak půl) nemají doktora?
Tedy rozhodnu se vytrvat a uvidíme... Nakonec se paní postupně berchá, připouští že byla v USA na pohřbu, pak se ukazuje že dle spolucestujících si dala trošku vína... Ve FRA nakonec vystoupila vpořádku.

Na mne je ovšem od té chvíle personál velmi hodný, přinesli mi dokonce nějaké suvenýry a šeky na volné míle - co s nimi, nikdy jsem nic takového nedostal?
IMG_20200202_030247.jpg
IMG_20200202_030247.jpg (50.95 KiB) Zobrazeno 1003 x


Před přistáním dostáváme snack a v 5:02 sedáme na FRA.
IMG_20200202_024509.jpg
IMG_20200202_024509.jpg (97.65 KiB) Zobrazeno 1003 x


No a je to ještě jeden zlatý hříbek programu - když na mne byly letušky takové hodné, řekl jsem si o návštěvu kabiny. Tedy po přistání, když vylezlo horní patro, byl jsem puštěn do kabiny. Bylo vidět že všichni spěchají, takže to bylo asi 30 sekund a ani jsem nefotil... Ale zážitek to byl ;-)
A pak poslední pohled na Královnu nebes a jsme vpuštěni do prázdného terminálu.
IMG_20200201_232347.jpg
IMG_20200201_232347.jpg (137.01 KiB) Zobrazeno 1003 x

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3982
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Status: Offline

Re: Za doláče Strýčka Sama (PRG-FRA-IAD/IAD-SFO/SFO-BOS/BOS-FRA-PRG)

Příspěvekod whiskey » 14. 02. 2020, 08:32

vlakedy tusim davala luftwaffe felciarom nejake mile ak sa vopred prihlasili do ich onboard-doktor programu.

hafi
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1754
Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
Pohlaví: muž
Bydliště: bejvávalo YVR
Status: Offline

Re: Za doláče Strýčka Sama (PRG-FRA-IAD/IAD-SFO/SFO-BOS/BOS-FRA-PRG)

Příspěvekod hafi » 14. 02. 2020, 12:52

Je to přehlednější a našinec asi ví kam letí, že?

asi ne vždy. Určitě leckdo nebude tušit, že letí do Bergama a pod Milánem to nenajde (popř. naopak).
Další lidi nebudou tušit, že letí do Kobenhaven, když letí do Kodaně, atp.


tmbr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 27. 11. 2018, 20:33
Status: Offline

Re: Za doláče Strýčka Sama (PRG-FRA-IAD/IAD-SFO/SFO-BOS/BOS-FRA-PRG)

Příspěvekod tmbr » 18. 02. 2020, 10:53

Volná trojka v 747 je příjemná věc. Zatímco ty jsi byl v Americe, já jsem absolvoval FRA-JFK-FRA taktéž s LH. Bylo zábavné, když jsem se po ohlášení boarding completed podíval vedle sebe a mezi mnou a paní "vedle" mě bylo osm volných sedaček. Samozřejmě dlouho prostřední čtyřka volná nevydržela, ale mně trojka stačila. Zpátky nás letělo ještě míň. To byla A346 a po rozesednutí si všech cestujících jednotlivě byly v zadním segmentu stále volné dvojsedačky.



Zpět na “Trip reporty”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti