air Fischer

Czech Connect Airlines * Central Connect Airlines * ABS Jets * Time Air * ...
aviatic
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 252
Registrován: 05. 09. 2007, 19:37
Status: Offline

Re: air Fischer

Příspěvekod aviatic » 13. 12. 2018, 08:08

Hm,z toho ta seriozita úplně čiší :crazy: Má tohle VF zapotřebí?


prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4180
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: prodejna
Status: Offline

Re: RE: Re: air Fischer

Příspěvekod prodejce » 13. 12. 2018, 08:25

aviatic píše:Má tohle VF zapotřebí?

Nechci být zlým prorokem, ale já to čtu tak, že došly peníze z Tomi Tour a proto je třeba začít něco nového stůj co stůj...

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2571
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Status: Offline

Re: RE: Re: RE: Re: air Fischer

Příspěvekod JackBrno » 13. 12. 2018, 13:48

prodejce píše:
aviatic píše:Má tohle VF zapotřebí?

Nechci být zlým prorokem, ale já to čtu tak, že došly peníze z Tomi Tour a proto je třeba začít něco nového stůj co stůj...

Tak nebuď zlým, ale hodným prorokem :) Mimochodem, v antikvariátu jsem sehnal knihu "Na vlně i pod vlnou, deset let s Václavem Fischerem" od jeho tehdejší tiskové mluvčí a je to zajímavé čtení. Samozřejmě jen jednostranné a abych pravdu řekl, vzhledem k tomu, jak tenkrát měl našlápnuto, dost nechápu, že nakonec dopadl jak dopadl. Tenkrát opravdu nebyla srovnatelná konkurence mohl obsadit celý středo a východoevropský trh. Ta situace nemohla přijít ze dne na den, už dlouho před tím musely být varovné signály, že se to vyvíjí špatně a z nějakého důvodu na ně nikdo nereagoval.

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1260
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Status: Offline

Re: RE: Re: RE: Re: air Fischer

Příspěvekod Petr31 » 13. 12. 2018, 15:01

JackBrno píše:
prodejce píše:
aviatic píše:Má tohle VF zapotřebí?

Nechci být zlým prorokem, ale já to čtu tak, že došly peníze z Tomi Tour a proto je třeba začít něco nového stůj co stůj...

Tak nebuď zlým, ale hodným prorokem :) Mimochodem, v antikvariátu jsem sehnal knihu "Na vlně i pod vlnou, deset let s Václavem Fischerem" od jeho tehdejší tiskové mluvčí a je to zajímavé čtení. Samozřejmě jen jednostranné a abych pravdu řekl, vzhledem k tomu, jak tenkrát měl našlápnuto, dost nechápu, že nakonec dopadl jak dopadl. Tenkrát opravdu nebyla srovnatelná konkurence mohl obsadit celý středo a východoevropský trh. Ta situace nemohla přijít ze dne na den, už dlouho před tím musely být varovné signály, že se to vyvíjí špatně a z nějakého důvodu na ně nikdo nereagoval.


..opět se opakuji...ty varovné signály se na veřejnosti propíraly od roku 2000, možná i dřív. Ale pamatuju se, že v roce 2000 spousta nesouladných čísel z hospodaření VF seriózním novinářům vrtala hlavou a řešilo se např. v časopise TÝDEN... číslo už bohužel nemám. Nicméně VF jakoukoliv kritiku a dotazy odmítal stejným způsobem jako nedávné dotazy Jana Sůry. Jestli se dobře pamatuji, tak jeho strategie byla stejná jako u SkyEurope....urvat co největší podíl na trhu, ovšem za jakoukoliv cenu. My na venkově tomu říkáme systém letadlo. I jeho piloti od roku 2000 nebyli šťastní, že moc nelítají, protože VF odmítal svoje letadla vytěžovat i jinak, než pro svoji cestovku. A letadla stojící na zemi je cesta do pekla. Vzhledem k výše uvedenému je naprosto logické že dopadl jak dopadl. Píšu to přesto, že jsem VF velmi fandil když se v roce 1999 stal nezávislým senátorem. Očekával jsem závan čerstvého větru do české politiky. Nicméně velmi brzy se ukázalo, že to je jen nafouknutá bublina.
No a TOMI TOUR, to už byl vrchol drzosti.... :ymdevil:

zbozivulekral
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 278
Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
Oblíbené typy letadel: 787
Pohlaví: muž
Bydliště: LKTB
Status: Offline

Re: air Fischer

Příspěvekod zbozivulekral » 20. 12. 2018, 13:52

Máte někdo předplacenou E15? Vyšlo tam dnes toto: https://www.e15.cz/e15-premium/vaclav-fischer-slibuje-velky-navrat-jeho-novy-projekt-ale-stoji-na-vratkych-zakladech-1354740 Žádné novinky nepředpokládám, ale co kdyby...


abcde
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 22. 12. 2018, 12:43
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Status: Offline

Re: air Fischer

Příspěvekod abcde » 22. 12. 2018, 14:52

Ahoj,
hodně mne zaujalo toto téma, a zejména skutečnost, že má již 36 stran!
Četl jsem prvních pět a posledních pět stran, tak nevím, jestli to zde již nezaznělo, ale celé to na mě dělá dojem chování nemocného člověka.
Panu Fischerovi je sice teprve 64 let, ale dost už toho prožil, a jeho mozek může být různými stresy dost opotřebován. Ty dětinské webové stránky, nereálné představy o návratu do slavných časů úspěchu, celé to na mne od prvních dní působí jako počínající demence.
Jednatel, pan Erhart, měl společnost s názvem Anset Air s.r.o., o té moc informací také nenajdete, vypadá to na spojení dvou snílků.

Proto mne překvapily vážné úvahy o možnosti návratu pana Fischera do oboru. Ale já nejsem lékař, je to jen můj dojem.

aviatic
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 252
Registrován: 05. 09. 2007, 19:37
Status: Offline

Re: air Fischer

Příspěvekod aviatic » 22. 12. 2018, 18:01

S tématem air Fischer to přímo nesouvisí,ale dvojice Fischer - Erhart figuruje například i zde : https://zlin.idnes.cz/zamestnanci-aircr ... zpravy_ras

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5114
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Status: Offline

Re: air Fischer

Příspěvekod Globik » 22. 12. 2018, 22:07

abcde píše:Ahoj,
hodně mne zaujalo toto téma, a zejména skutečnost, že má již 36 stran!
Četl jsem prvních pět a posledních pět stran, tak nevím, jestli to zde již nezaznělo, ale celé to na mě dělá dojem chování nemocného člověka.
Panu Fischerovi je sice teprve 64 let, ale dost už toho prožil, a jeho mozek může být různými stresy dost opotřebován. Ty dětinské webové stránky, nereálné představy o návratu do slavných časů úspěchu, celé to na mne od prvních dní působí jako počínající demence.
Jednatel, pan Erhart, měl společnost s názvem Anset Air s.r.o., o té moc informací také nenajdete, vypadá to na spojení dvou snílků.

Proto mne překvapily vážné úvahy o možnosti návratu pana Fischera do oboru. Ale já nejsem lékař, je to jen můj dojem.


Nezaznělo. Ale určitě to neznamená, že jsi jediný zde na fóru, koho něco takového napadlo :)

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5114
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Status: Offline

Re: air Fischer

Příspěvekod Globik » 23. 12. 2018, 04:27

aviatic píše:S tématem air Fischer to přímo nesouvisí,ale dvojice Fischer - Erhart figuruje například i zde : https://zlin.idnes.cz/zamestnanci-aircr ... zpravy_ras

Klikl jsem na to a pod článkem jsem si všiml odkazu na tento článek:
https://ekonomika.idnes.cz/vaclav-fisch ... nomika_skr
Nevíte někdo, jak to tenkrát dopadlo? Realizoval se nakonec prodej zájezdů? A pokud ano, odjel někdo? Protože pokud si otevřete dosud funkční webovky
https://www.fischerreisen.eu/
tak to vypadá poněkud "zvláštně".

tmbr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 27. 11. 2018, 20:33
Status: Offline

Re: air Fischer

Příspěvekod tmbr » 27. 12. 2018, 08:29

Tak už se to posunulo na 1.3., nečekaně. Ale pro jistotu rovnou na 2020. http://airfischer.com/KONTAKT/

tmbr píše:Na webu airfischer.com jsem si všiml zajímavé informace, kterou bude možné už za pár týdnů ověřit. Prosím někoho, kdo půjde okolo o fotku kanceláře.

Obrázek

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5114
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Status: Offline

Re: air Fischer

Příspěvekod Globik » 27. 12. 2018, 08:49

tmbr píše:Tak už se to posunulo na 1.3., nečekaně. Ale pro jistotu rovnou na 2020. http://airfischer.com/KONTAKT/

tmbr píše:Na webu airfischer.com jsem si všiml zajímavé informace, kterou bude možné už za pár týdnů ověřit. Prosím někoho, kdo půjde okolo o fotku kanceláře.

Obrázek

Takže je to asi jasné. Sen a dětská (resp.dětinská) hra. Je tu tedy ještě jedna možnost, že vedení brněnského letiště hází klacky pod nohy a dříve ty kanceláře nepronajme. Nebo v tom má prsty ještě Kalousek.

A za těch pár dní se asi udála ještě jedna změna: Jednatelem je pan VF (printscreen http://airfischer.com/KONTAKT/ mám uložený)
Naposledy upravil(a) Globik dne 27. 12. 2018, 08:52, celkem upraveno 1 x.

aviatic
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 252
Registrován: 05. 09. 2007, 19:37
Status: Offline

Re: air Fischer

Příspěvekod aviatic » 27. 12. 2018, 08:50

Tak jsou opět nové stránky a je to posunuté celé :crazy: VF na Hrad :ymapplause:
Bez názvu.jpg

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5114
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Status: Offline

Re: air Fischer

Příspěvekod Globik » 27. 12. 2018, 08:55

aviatic píše: VF na Hrad :ymapplause:

Myslím, že jako alternativa ke statu quo by to žádná velká změna nebyla.

zbozivulekral
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 278
Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
Oblíbené typy letadel: 787
Pohlaví: muž
Bydliště: LKTB
Status: Offline

Re: air Fischer

Příspěvekod zbozivulekral » 13. 01. 2019, 23:45

Nový post na FB Air Fischer (12.1. 2019 v 18:03):

Václav Fischer
1.prosince 2019 uplyne 40 let od otevření FISCHER REISEN v Hamburku. Sídlili jsme poblíž hamburské univerzity a synagog, měli jednu výlohu, dva stoly z obchodního domu IKEA a pár nadšenců, kteří s námi prodávali letenky. V té době se o levných letenkách moc nevědělo. V Německu vládla LUFTHANSA a letenka do New Yorku stála několik tisíc marek. My jsme se dohodli s několika společnostmi z ASIE a prodávali letenky z Frankfurtu do New Yorku za pár stovek. Dneska je to normální, tenkrát to byla senzace. FISCHER REISEN rychle rostla a v polovině osmdesátých let minulého století nastalo stěhování do centra Hamburku a to přímo na noblovou adresu BALLINDAMM 11, hned vedle bankovních domů a rejdařů. HAMBURG té doby, to byl kašmír, STERN, SPIEGEL, JIL SANDER a WOLFGANG JOOP, HAPAG LLOYD, soukromé banky, hanzovní tradice, obchody uzavírané podáním ruky a FISCHER REISEN pod vedením Čechů, které jejich německý tým překvapivě dobře poslouchal.
Na přelomu let 1995 a 1996 její tehdejší majitelé Václav Fischer a Stefan Meier FISCHER REISEN prodali za 60 000 000 marek jednomu významného koncernu, kterému zároveň povolili používání firemního názvu. Podmínkou však bylo, že v případě, že by se značka FISCHER REISEN přestala aktivně používat, připadla by zpět jejímu zakladateli. A tak se také stalo. Od roku 2000 je FISCHER REISEN opět v rukou Václava Fischera.
V roce 1997 založil Václav Fischer společně se Stefanem Meierem v Hamburku A.M.F. Aircraftleasing Meier & Fischer GmbH & Co. KG, která zakoupila od společnosti BOEING dvě nová letadla typu B 737 300 pro 148 cestujících a poskytla je FISCHER air k létání pro klienty Cestovní kanceláře FISCHER, a.s.
V lednu 2004 byl Václav Fischer novým představenstvem Cestovní kanceláře FISCHER a.s. vyhozen na dlažbu z funkce jejího generálního ředitele pro nadbytečnost. V nadcházejících měsících za něj nové vedení kanceláře, kterou založil a po dlouhá léta úspěšně rozvíjel, neplatilo sociální pojištění. Tím byl Václav Fischer okraden nejen o svůj majetek, ale také o penzi. Zároveň ztratil vliv nad FISCHER air.
A.M.F. Aircraftleasing Meier & Fischer GmbH & Co. KG přišla za aktivní asistence české justice a to zejména soudce Pikny, ale také správců konkurzní podstaty Cupky a Janáka o svoje letadla. Od roku 2016 svádí A.M.F. Aircraftleasing Meier & Fischer GmbH & Co. KG tuhý boj o náhradu škody s Ministerstvem financí, které Českou republiku zastupuje v mezinárodní investiční arbitráži před tribunálem v Curychu. Václav Fischer zároveň usiluje před Evropským soudem pro lidská práva ve Štrasburku o navrácení 25 % akcií Cestovní kanceláře FISCHER, a.s. V dalších arbitrážích jde o náhradu škody za jeho zničené investice do společností FISCHER air, FISCHER, CK FISCHER a VF Hotels. V arbitrážních řízeních Václav Fischer České republice opakovaně navrhuje smír a to na základě nabídky, že se vzdá podstatné části svých nároků a spory budou před tribunálem v Curychu ukončeny tím, že mu Česká republika uhradí symbolickou částku ve výši ca 10 % škody, kterou mu způsobila.
V září 2018 Václav Fischer opětovně založil leteckou společnost pod názvem air FISCHER. Zahájení provozu - původně plánované na jaro 2019 - muselo být na základě různých administrativních překážek posunuto na 1. září 2019. V tento den se uskuteční první dva komerční lety z Pardubic a Brna na Krétu. Následovat budou linkové a charterové lety do Barcelony, Paříže, Říma, na kanárské ostrovy a dalších destinací. Do dubna 2020 bude air FISCHER létat pod německou vlajkou a s povolením - AOC - partnerské letecké společnosti. V dubnu 2020představí svoji novou flotilu letadel patřící A.M.F. Aircraftleasing Meier & Fischer GmbH & Co. a podstatně rozšířený program letů z Brna, Pardubic, Prahy a německých, švýcarských a rakouských letišť.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5114
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Status: Offline

Re: air Fischer

Příspěvekod Globik » 14. 01. 2019, 06:42

Proboha, to snad není možný!!!



Zpět na “Ostatní české letecké společnosti”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů