OK Plus

Který je nejštědřejší, zkušenosti s používáním...
rkolarsky
Nováček
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 29. 12. 2017, 15:14
Status: Offline

Re: OK Plus

Příspěvekod rkolarsky » 29. 12. 2017, 15:25

OK Plus je podle mých zušeností nejhorší frequent flyer program. Naletám ročně až 350 000 mil a davám je do Miles and More u LH, British Airways Executive Club, a dříve šly moje Skyteam mile do Delty. Pak jsem udělal tu chybu, že jsem otevřel konto u OK PLus dal jim asi 500 000 mil naletaných na Air France a KLM pracovně do Afriky a do Střední Asie. Jedna z nejvetších chyb co jsem kdy udělal. Nemají nic než jen bonusovky tam, kam letají sami. Když chceme business class do USA, kde má manželka firmu, tak je to skoro nemožné. Jejich standartní odpověď je "tak leťte někam jinam". Člověk by je kopl do zadku. Nemají nic užitečného, za co by se míle daly utratit, pokud nechcete letě řekněme do Brna... :( Nemají dovolené, nemají drobné voloviny jako voňavky, sluneční brýle, iPady jako napřiklad u Singapore Aiirlines nebo u Lufthansy. Opravdu mizerný program, a doporučoval bých všem aby se mu vyhnuli.


flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5387
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Status: Offline

Re: OK Plus

Příspěvekod flyingblue » 29. 12. 2017, 17:15

rkolarsky píše:OK Plus je podle mých zušeností nejhorší frequent flyer program. Naletám ročně až 350 000 mil a davám je do Miles and More u LH, British Airways Executive Club, a dříve šly moje Skyteam mile do Delty. Pak jsem udělal tu chybu, že jsem otevřel konto u OK PLus dal jim asi 500 000 mil naletaných na Air France a KLM pracovně do Afriky a do Střední Asie. Jedna z nejvetších chyb co jsem kdy udělal. Nemají nic než jen bonusovky tam, kam letají sami. Když chceme business class do USA, kde má manželka firmu, tak je to skoro nemožné. Jejich standartní odpověď je "tak leťte někam jinam". Člověk by je kopl do zadku. Nemají nic užitečného, za co by se míle daly utratit, pokud nechcete letě řekněme do Brna... :( Nemají dovolené, nemají drobné voloviny jako voňavky, sluneční brýle, iPady jako napřiklad u Singapore Aiirlines nebo u Lufthansy. Opravdu mizerný program, a doporučoval bých všem aby se mu vyhnuli.


CSA do Brna neletaji :-)

hojko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 23. 01. 2019, 23:18
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Poukázka do salonika

Příspěvekod hojko » 23. 01. 2019, 23:19

Nechce niekto poukazku do salonika na letisku v Prahe??? Vyprsia mi buduci mesiac dake mile, takze mozem vziat 2 poukazky na vstup do salonika a niekomu darovat. Platnost je 3 mesiace, trebar tam vsak uviest datum a cislo letu. Takze ak niekto leti najblizsie 3 mesiac z Prahy, tak mu venujem 2x salonik. Pripadne prevediem tie mile, ktory by vyprsali (11 ci 13 tisic mil).

Edit: Darovane.

jorge
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 77
Registrován: 15. 08. 2007, 22:01
Status: Offline

Re: OK Plus

Příspěvekod jorge » 01. 03. 2019, 07:52

Zatím mi nedorazila OK Plus kartička na letošní rok. Má někdo stejný problém?

bubo
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 478
Registrován: 14. 06. 2005, 14:09
Status: Offline

Re: OK Plus

Příspěvekod bubo » 01. 03. 2019, 17:34

jorge píše:Zatím mi nedorazila OK Plus kartička na letošní rok. Má někdo stejný problém?


no nevim, on je jeste nekdo clenem?


Smurfx
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 961
Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :)
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: OK Plus

Příspěvekod Smurfx » 04. 03. 2019, 23:02

jorge píše:Zatím mi nedorazila OK Plus kartička na letošní rok. Má někdo stejný problém?


Mně zlatá dorazila někdy v listopadu

jorge
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 77
Registrován: 15. 08. 2007, 22:01
Status: Offline

Re: OK Plus

Příspěvekod jorge » 06. 03. 2019, 17:50

jorge píše:Zatím mi nedorazila OK Plus kartička na letošní rok. Má někdo stejný problém?


takže dnes byla infolinka sdílnější

- problém je plošný
- může za to dodavatelská firma
- neví se, kdy se to vyřeší

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5387
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Status: Offline

Re: OK Plus

Příspěvekod flyingblue » 06. 03. 2019, 22:33

jorge píše:
jorge píše:Zatím mi nedorazila OK Plus kartička na letošní rok. Má někdo stejný problém?


takže dnes byla infolinka sdílnější

- problém je plošný
- může za to dodavatelská firma
- neví se, kdy se to vyřeší


Dodavatelska firma? Kde jsem to jen uz slysel ...

jorge
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 77
Registrován: 15. 08. 2007, 22:01
Status: Offline

Re: OK Plus

Příspěvekod jorge » 08. 03. 2019, 21:49

flyingblue píše:
jorge píše:
jorge píše:Zatím mi nedorazila OK Plus kartička na letošní rok. Má někdo stejný problém?


takže dnes byla infolinka sdílnější

- problém je plošný
- může za to dodavatelská firma
- neví se, kdy se to vyřeší


Dodavatelska firma? Kde jsem to jen uz slysel ...


dnes karta přišla

tomassanto
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 39
Registrován: 07. 04. 2015, 21:23
Status: Offline

Re: OK Plus

Příspěvekod tomassanto » 14. 08. 2019, 17:10

Zdravím, mám problém s reklamací nenačtených mil spolucestující na loňském letu Lisabon - Praha. Nejdřív posláno přes formulář, neuznáno, podruhé přes mail včetně naskenované palubní vstupenky a potvrzení o online rezervaci letenky. Přišla odpověď od nějaké ženy z call centra - zamítnuto z důvodu neproletění letenky. Lety z Portugalska ani nešly odbavit jinak než až na letišti, tak by snad mělo být zřejmé, že reálně jsme na letišti museli být a palubní vstupenku nám dali po odbavení zavazadla. Celou dobu jsme cestovali spolu, mně se míle bez problémů načetly, spolucestující ne, jak se to stalo, netuším. Má význam jim posílat reklamaci včetně té palubní vstupenky poštou a nebo se na to rovnou vys*at?? Nelétáme s ČSA často ale říkal jsem si, když bychom měli aspoň míle nasbírané na salonek na letišti, tak proč to nereklamovat, než nám ostatní expirují

LeeMer
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 176
Registrován: 03. 08. 2015, 20:09
Oblíbené typy letadel: E170/175/190/195
Pohlaví: muž
Status: Offline

Re: OK Plus

Příspěvekod LeeMer » 14. 08. 2019, 17:43

tomassanto píše:Zdravím, mám problém s reklamací nenačtených mil spolucestující na loňském letu Lisabon - Praha. Nejdřív posláno přes formulář, neuznáno, podruhé přes mail včetně naskenované palubní vstupenky a potvrzení o online rezervaci letenky. Přišla odpověď od nějaké ženy z call centra - zamítnuto z důvodu neproletění letenky. Lety z Portugalska ani nešly odbavit jinak než až na letišti, tak by snad mělo být zřejmé, že reálně jsme na letišti museli být a palubní vstupenku nám dali po odbavení zavazadla. Celou dobu jsme cestovali spolu, mně se míle bez problémů načetly, spolucestující ne, jak se to stalo, netuším. Má význam jim posílat reklamaci včetně té palubní vstupenky poštou a nebo se na to rovnou vys*at?? Nelétáme s ČSA často ale říkal jsem si, když bychom měli aspoň míle nasbírané na salonek na letišti, tak proč to nereklamovat, než nám ostatní expirují


V první řadě doporučuji zkontrolovat knihovací třídu reklamované letenky, ne za každou se načítají míle a i každý segment cesty ji může mít jinou. Pokud je nárok na míle a tedy i na reklamaci, znova bych odeslal naskenované dokumenty (nikdy neposílat fyzicky originály, na to aerolinky nemají nárok (byť to vyžadují), když už tak jenom kopie). Následně bych zavolal na infolinku a odkázal se na email, který reklamační úředník je schopen si okamžitě dohledat. Navíc bych se dožadoval dodatečné kompenzace, např. v podobě mil či voucheru za zbytečné (ale bohužel nezbytné) úkony z vaší strany.

tomassanto
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 39
Registrován: 07. 04. 2015, 21:23
Status: Offline

Re: OK Plus

Příspěvekod tomassanto » 14. 08. 2019, 20:47

LeeMer píše:
tomassanto píše:Zdravím, mám problém s reklamací nenačtených mil spolucestující na loňském letu Lisabon - Praha. Nejdřív posláno přes formulář, neuznáno, podruhé přes mail včetně naskenované palubní vstupenky a potvrzení o online rezervaci letenky. Přišla odpověď od nějaké ženy z call centra - zamítnuto z důvodu neproletění letenky. Lety z Portugalska ani nešly odbavit jinak než až na letišti, tak by snad mělo být zřejmé, že reálně jsme na letišti museli být a palubní vstupenku nám dali po odbavení zavazadla. Celou dobu jsme cestovali spolu, mně se míle bez problémů načetly, spolucestující ne, jak se to stalo, netuším. Má význam jim posílat reklamaci včetně té palubní vstupenky poštou a nebo se na to rovnou vys*at?? Nelétáme s ČSA často ale říkal jsem si, když bychom měli aspoň míle nasbírané na salonek na letišti, tak proč to nereklamovat, než nám ostatní expirují


V první řadě doporučuji zkontrolovat knihovací třídu reklamované letenky, ne za každou se načítají míle a i každý segment cesty ji může mít jinou. Pokud je nárok na míle a tedy i na reklamaci, znova bych odeslal naskenované dokumenty (nikdy neposílat fyzicky originály, na to aerolinky nemají nárok (byť to vyžadují), když už tak jenom kopie). Následně bych zavolal na infolinku a odkázal se na email, který reklamační úředník je schopen si okamžitě dohledat. Navíc bych se dožadoval dodatečné kompenzace, např. v podobě mil či voucheru za zbytečné (ale bohužel nezbytné) úkony z vaší strany.


Právě že za moji letenku mi míle načetli (tuším 25% ze vzdálenosti LIS-PRG) tak to by problém mít neměl. Podle mě slečnu v Lisabonu asi nenačetli že nastupuje do letadla, jinak si to nedokážu vysvětlit a ono samozřejmě pak těžko dokážu že já jsem bez problémů odletěl a ona neseděla na gatu a neuletělo ji letadlo. Každopádně dík, zkusím to, spíš mi přijde zvláštní to jednání ČSA, nechci po nich žádné peníze ani prachy, pouze z principu pár blbých mil když jsme dle logiky věci museli na 95% odletět, tak je to pak problém dodatečně načíst...

tomassanto
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 39
Registrován: 07. 04. 2015, 21:23
Status: Offline

Re: OK Plus

Příspěvekod tomassanto » 15. 08. 2019, 17:07

LeeMer píše:
tomassanto píše:Zdravím, mám problém s reklamací nenačtených mil spolucestující na loňském letu Lisabon - Praha. Nejdřív posláno přes formulář, neuznáno, podruhé přes mail včetně naskenované palubní vstupenky a potvrzení o online rezervaci letenky. Přišla odpověď od nějaké ženy z call centra - zamítnuto z důvodu neproletění letenky. Lety z Portugalska ani nešly odbavit jinak než až na letišti, tak by snad mělo být zřejmé, že reálně jsme na letišti museli být a palubní vstupenku nám dali po odbavení zavazadla. Celou dobu jsme cestovali spolu, mně se míle bez problémů načetly, spolucestující ne, jak se to stalo, netuším. Má význam jim posílat reklamaci včetně té palubní vstupenky poštou a nebo se na to rovnou vys*at?? Nelétáme s ČSA často ale říkal jsem si, když bychom měli aspoň míle nasbírané na salonek na letišti, tak proč to nereklamovat, než nám ostatní expirují


V první řadě doporučuji zkontrolovat knihovací třídu reklamované letenky, ne za každou se načítají míle a i každý segment cesty ji může mít jinou. Pokud je nárok na míle a tedy i na reklamaci, znova bych odeslal naskenované dokumenty (nikdy neposílat fyzicky originály, na to aerolinky nemají nárok (byť to vyžadují), když už tak jenom kopie). Následně bych zavolal na infolinku a odkázal se na email, který reklamační úředník je schopen si okamžitě dohledat. Navíc bych se dožadoval dodatečné kompenzace, např. v podobě mil či voucheru za zbytečné (ale bohužel nezbytné) úkony z vaší strany.


Odepsali, že palubní vstupenka nedokazuje, že byl let proletěn. Hlavně že to mají i ve všeobecných podmínkách: 3.13 Reklamaci nenačtených mil za jednotlivé lety je nutné doložit letenkou nebo její čitelnou kopií (v případě využití elektronické letenky E-Ticket itinerářem) spolu s originálem palubní vstupenky

pettte
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 221
Registrován: 02. 04. 2017, 15:55
Status: Offline

Re: OK Plus

Příspěvekod pettte » 15. 08. 2019, 17:22

Tak záleží na tom, jak moc o ty míle stojíš.
Ale pokud takto nepřímo tvrdí, že neletěla, tak bych jim napsal, že se tedy budeš muset obrátit na příslušný Úřad civilního letectví, když nevědí o tom, že jim do letadla vstoupila a cestovala osoba a dost možná i se zavazadlem, a že je to velice závažný prohřešek proti bezpečnosti leteckého provozu.

Třeba to s nima trochu pohne. ono, Ti, kteří většinou toto řeší jsou neskuteční lumeni.

LeeMer
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 176
Registrován: 03. 08. 2015, 20:09
Oblíbené typy letadel: E170/175/190/195
Pohlaví: muž
Status: Offline

Re: OK Plus

Příspěvekod LeeMer » 28. 08. 2019, 09:03

tomassanto píše:Odepsali, že palubní vstupenka nedokazuje, že byl let proletěn. Hlavně že to mají i ve všeobecných podmínkách: 3.13 Reklamaci nenačtených mil za jednotlivé lety je nutné doložit letenkou nebo její čitelnou kopií (v případě využití elektronické letenky E-Ticket itinerářem) spolu s originálem palubní vstupenky


Tak pokud letenka podle nich neletěla, tak je důkazní břemeno nyní na jejich straně, protože ty víc dokázat nemůžeš, navíc postupuješ dle reklamačního rádu. Pak je tady možnost obrátit se jak na ÚCL, tak i postupovat dále dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, a to jak mimosoudní, tak i soudní cestou. No a nebo je ještě můžeš nasrat a požádat o vrácení letištních tax, když jsi teda podle nich neletěl :D



Zpět na “Frequent flyer programy”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti